10 pomysłów na pozyskanie linku do Twojej strony

Wartościowy i unikalny kontent, architektura strony oraz linki są to czynniki, które mają wpływ na SEO, a co za tym idzie – wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania.

Ten ostatni czynnik warty jest szerszego omówienia. Skąd zatem zdobywać i pozyskiwać linki do strony Twojego hotelu lub pensjonatu?

 

 

Przeczytaj garść naszych wskazówek. Być może pomogą Ci w optymalizacji twojej strategii marketingowej.

Link linkowi nierówny

Pamiętaj tylko, że link building jest procesem. Zdobywaj więc linki powoli, a systematycznie. Nie należy też zwracać uwagę na liczbę linków prowadzących do naszej witryny, a ich jakość. Unikaj więc drogi na skróty, w tym wypadku – linków z podejrzanych katalogów, stron o niskiej jakości (czyli tzw. precli) oraz systemów wymiany linków (SWL). Żadne automatyczne lub półautomatyczne sposoby pozyskiwania linków nie powinny znajdować się w kręgu Twoich zainteresowań.

Ważne jest też to, by pozyskiwać linki z witryn, które są tematycznie związane z treścią naszej strony internetowej. Nie linkujmy też za każdym razem do strony głównej, ale także do innych podstron naszego serwisu.

Sprawdź skąd pozyskiwać linki do Twojej strony?

Źródło: Blog eholiday.pl, data dostępu: 15.12.2014

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×