20 darmowych narzędzi ułatwiających działania promocyjne w Internecie.

Warto sobie ułatwiać życie. Jest obecnie dostępnych, i do tego za darmo, wiele narzędzi, które mogą nam w tym pomóc.

1. Canva– łatwy i intuicyjny program do robienia prostych, ale jednocześnie efektownych grafik

2. Timeline Cover Banner – narzędzie, dzięki któremu stworzycie na profilu zdjęcie w tle połączone ze zdjęciem profilowym

3.  Planer słów kluczowych Google AdWords – podpowiada pokrewne słowa kluczowe na bazie już podanych. Bardzo przydatne przede wszystkim przy różnych czynnościach związanych z pozycjonowaniem

4. Personapp – aplikacja do tworzenia person naszej grupy docelowej. Pozwala w prosty sposób stworzyć typ osoby, określić jej cechy, zainteresowania i wiele innych rzeczy. Efekty pracy możemy wydrukować lub udostępnić innym członkom naszego zespołu

5. Facebook Audience Insights – statystyki dostępne w angielskiej wersji Facebooka o osobach wchodzących na nasz profil. Możemy w aplikacji wpisać wybrane przez siebie parametry dotyczące grupy odbiorców a Facebook Audience wyrzuci nam wyniki. Pozwala to na weryfikację wielu błędnych założeń

6. PowToon – narzędzie do tworzenia prostych animowanych prezentacji i klipów na podstawie gotowych szablonów

7. Pexels – wyszukiwarka darmowych zdjęć ze wszystkich stocków

8. Piktochart – kreator darmowych infografik

9. Recite – aplikacja do tworzenia cytatów i złotych myśli. Pozwala wybrać gotowy szablon do wpisanego tekstu. Efekt jest naprawdę ładny

10. Content Idea Generator – generator tytułów. Aplikacja podpowiada możliwe tytuły do wybranego tematu

11. Pixlr proste narzędzie do tworzenia grafik. Posiada całą gamę możliwości. Pozwala na tworzenie warstw, nakładanie filtrów czy dodawanie tekstu do obrazka.

12. Bit.ly – znany i kochany skracacz linków. Jeżeli ktoś jeszcze z niego nie korzysta, powinien jak najszybciej naprawić ten błąd ;)

13. Similar Sites – wyszukiwarka podobnych tematycznie stron. Bardzo przydatne narzędzie zwłaszcza, gdy chcemy zobaczyć, jak wyglądają strony naszej konkurencji.

14. Agora Pulse Barometr – kolejne narzędzie, które pomoże nam zobaczyć, jak wypadamy na tle konkurencji. Tym razem możemy porównać nasz fanpage z innymi podobnymi wielkościowo i tematycznie profilami. Agora Pulse Barometr poda nam takie wskaźniki, jak zaangażowanie, przyrost fanów, zasięg, CTR itp.

15. Tweek Deck – aplikacja, która pozwala podzielić naszą tablicę na Twitterze na określone streamy, np. z wybranym hashtagiem. Dzięki temu obserwujemy tylko to, co chcemy.

16. Latergramme– intuicyjna aplikacja do zarządzania postami na Instagramie

17. About.me - program do stworzenia prostej, personalizowanej cyfrowej wizytówki

18. Trello – prosty, darmowy program do zarządzania projektami. Zanim zainwestujesz w bardziej rozbudowane platformy, sprawdź, czy funkcje Trello nie będą dla Ciebie wystarczające.

19. SM Image Marker – aplikacja do dopasowania wielkości grafik w różnych serwisach społecznościowych. Wystarczy załadować w niej zdjęcia, a ona przytnie je do odpowiednich rozmiarów.

20. Seen - dzięki Seen zbierzesz za darmo wszystkie zdjęcia i tweety z interesującej Cię imprezy. Wystarczy wpisać odpowiedni hashtag.

Autor: Marta Ławrynkowicz - redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu

Źródło: NowyMarketing.pl, data dostępu: 13.07.2015

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×