Google Marketing w turystyce

Hasło, a raczej nazwa, Google najczęściej kojarzy się biurom podróży i hotelarzom z wyszukiwarką.

I prawidłowo – należy jadnak pamiętać, że już od dawna, a nawet bardzo dawna, Google oferuje cały szereg różnych narzędzi i usług. Z pozoru wydaje się, że nie mają one wiele wspólnego z turystyką, ale wcale tak nie jest. 
Promocja turystyki w Google. Niedawno pojawiła się w sieci świetna infografika, która ilustruje obecność Google w procesie myślenia i realizacji podróży, wycieczki czy zakupu usług hotelowych. Jak widać na poniższym obrazku, potencjalny gość hotelowy, klient biura podróży, czy zwykły turysta ma kontakt z narzędziami, usługami i rozwiązaniami Google niemal na każdym kroku planowania, realizacji, także po zakończeniu podróży.

Poniższą grafiką zatytułowałem Google Marketing w turystyce, być może jest to jedno z pierwszych określeń tego typu, na ogólne działania globalnego giganta internetowego. Omawiana grafika jest także czytelną i jedyną odpowiedzią na pytania branży turystycznej o słuszności prowadzenia działań promocyjnych w internecie.

Źródło: Turystyka w Internecie, data dostępu 10.09.2012

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×