Gościom hotelowym najbardziej przeszkadza hałas

Hałas, windy oraz brzydkie zapachy – na to najczęściej skarżą się podróżujący po hotelach w różnych częściach świata.

Eksperci firmy ReviewPro przeanalizowali ponad 5,5 tysiąca opinii o hotelach pozostawionych przez podróżnych na popularnych portalach takich jak m.in. TripAdvisor, Booking.com czy HolidayCheck. Dotyczyły one hoteli w 20 miastach świata (m.in. w Atenach, Bangkoku, Barcelonie, Berlinie, Brukseli, Cape Town, Dublinie, Londynie, Lyonie, Madrycie, Melbourne, Mediolanie, Mexico City, Moskwie, New Delhi, Paryżu, Petersburgu, Rzymie i Stambule).

Najwięcej skarg gości dotyczyło hałasu. To właśnie na niego najczęściej narzekali turyści w 19 na 20 miast (wyjątkiem było południowo-afrykańskie Cape Town). Na drugim miejscu znalazły się hotelowe windy, a na trzecim „brzydkie zapachy".

Z analizy opisanej przez portal eTN wynika również, że turyści często skarżą się na kłopoty z klimatyzacją i ogrzewaniem.

Terminami, które przeważają w pozytywnych recenzjach jest zaś „nowoczesność", „lokalizacja" oraz „szybkość obsługi". Raport pokazuje, że konsumenci chwalą obsługę hoteli trzy razy częściej niż widok z hotelowego okna.

Źródło: Turystyka.rp.pl, data dostępu 30.09.2013

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×