KRRiT szykuje superabonament. Zapłacą wszystkie firmy w Polsce, nawet jeśli nie mają odbiornika.

Zgodnie z nowymi regulacjami każdy przedsiębiorca zostanie zmuszony do zapłacenia opłaty audiowizualnej, niezależnie od tego, czy posiada radio lub telewizor. Tak przynajmniej wynika z założeń nowej ustawy medialnej, którą skierowało do konsultacji Ministerstwo Kultury.

Nieważne czy firma ma sto telewizorów, jedno radio w służbowym aucie czy nie ma żadnego odbiornika. Nową opłatę audiowizualną powinna płacić. Takie zapisy znalazły się między innymi w "Koncepcji zasad finansowania mediów publicznych". We wrześniu ruszyły konsultacje Ministerstwa Kultury do założeń nowej ustawy medialnej.  Rozwiązanie, w którym na TVP i Polskie Radio składają się wszystkie firmy, proponuje  m.in. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.

Dla hoteli, pensjonatów i moteli nowe przepisy mogą być bardzo korzystne. Nie zatrudniają dużej liczby pracowników, a mają sporo odbiorników radiowo-telewizyjnych.

Przeczytaj całość
 

Źródło: Biztok.pl, data dostępu: 10.09.2014

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×