Podnoszenie kwalifikacji z zakresu profesjonalnej obsługi turystów.

Rozpoczął się cykl szkoleń pn. PODNOSZENIE KWALIFIKACJI Z ZAKRESU PROFESJONALNEJ OBSŁUGI TURYSTÓW, które Polska Organizacja Turystyczna wspólnie organizuje z Opolską Regionalną Organizacją Turystyczną!

W trakcie dwóch dni (14-15.11.2018) odbędzie się szkolenie z zasad i standardów dobrej obsługi klienta w turystyce. Ciągłe podnoszenie kwalifikacji zarówno pracowników Punktów Informacji Turystycznych oraz innych osób związanych bezpośrednio z obsługą turystów to jedyny sposób, aby zachować jakość i profesjonalizm świadczonych usług. Jakość jest bowiem podstawowym czynnikiem sukcesu Informacji Turystycznej! Kolejne szkolenie z tego zakresu już za dwa tygodnie!


Dokładny termin szkolenia:  14-15 listopada 2018r.,
  29-30 listopada 2018r.

Miejsce szkolenia: budynek Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego,
ul. Piastowska 14, Sala Znaku Rodła, Ostrówek, Opole


Godzinowy program szkolenia:

•    1 dzień szkolenia (14 listopada i 29 listopada 2018r.),

8:45 – 9:00 rejestracja uczestników szkolenia;
9:00 – rozpoczęcie szkolenia;
9:05 – 10:00 Potencjał turystyczny województwa opolskiego – Wicedyrektor Departamentu Kultury, Sportu i Turystyki UMWO Bartosz Ostrowski oraz Dyrektor Opolskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Piotr Mielec;
10:00 – 11:30 – I blok szkoleniowy* – Dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji Marcin Pałach;
11:30 –  przerwa kawowa;
12:00 – 15:00 – II blok szkoleniowy* - Dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji Marcin Pałach;
15:00 – 16:00 – obiad w sali cateringowej UMWO w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym „Ostrówek”.

*Zagadnienia szkoleniowe I dnia obejmują:
1. Prezentacja pracowników punktów it – „Co mnie gryzie? Co mi się nie podoba? Co chciałbym zmienić?”;
2. Funkcje i miejsce informacji turystycznej w turystyce;
3. Internet jako narzędzie promocji w pracy informatora turystycznego;
4. Strona internetowa informacji turystycznej (budowa, struktura, zarządzanie);
5. Nowoczesne rozwiązania technologiczne w informacji turystycznej;
6. Co to jest profesjonalna obsługa klienta w turystyce;
7.  Profil i wizerunek pracownika it;
8.  Motywacja pracowników (rodzaje motywacji, wybrane teorie motywacji, systemy motywacyjne, zewnętrzne i wewnętrzne czynniki wpływające na system motywacyjny, jako motywować pracowników, narzędzia do motywacji, zaangażowanie pracowników).

•    2 dzień szkolenia (15 listopada i 30 listopada 2018r.)

8:45 – 9:00 – rejestracja uczestników szkolenia;
9:00 – 11:30 – I blok szkoleniowy* - Dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji Marcin Pałach;
11:30 – 12:00 – przerwa kawowa;
12:15 – 14:45 II blok szkoleniowy*, część praktyczna w Miejskiej Informacji Turystycznej w Opolu -  Dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji Marcin Pałach;
15:00 – 16:00 – obiad w sali cateringowej UMWO w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym „Ostrówek”.

*Zagadnienia szkoleniowe II dnia obejmują:
1. Organizacja pracy punktu it – profesjonalny punkt it
2.  Badania potrzeb klientów
3.  Techniki aktywnego słuchania/dostosowanie języka
4.  Jak być asertywnym w stosunku do trudnego turysty
5.  Część typowo praktyczna:
a.  Procedura obsługi bezpośredniej klienta-turysty w punkcie” it”
b.  Postępowanie w trudnych sytuacjach i z różnym typami klientów-turystów
c.   Procedura obsługi klienta-turysty przez telefon, e-mail
d.  Procedura obsługi klienta-turysty niepełnosprawnego oraz osób starszych
e.   Rekomendacje
f.  Procedura składania skargi i reklamacji
g.  Turystyczna baza danych (budowa, pozyskiwanie, aktualizacja, zarządzanie, integracja lokalnej z regionalną bazą danych)

Szczegóły na: orot.pl

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×