Podsumowanie Kampanii "alePolska"

W zeszłym tygodniu zakończyła się, realizowana przez Polską Organizację Turystyczną, kampania informacyjno-promocyjna pn. „alePOLSKA”.

Podsumiwanie Kampanii „alePOLSKA”

Planowano osiągnięcie minimum 50 tysięcy wyświetleń (co stanowiło kluczowy wskaźnik efektywności) – osiągnęto ponad 75000 wyświetleń filmów o certyfikowanych w 2015 r. najlepszych produktach turystycznych. Dodatkowo, działania wspierające (na bieżąco optymalizowane) przyniosły bardzo dobre efekty – o czym dowiedzą się Państwo z raportu.

Zakończone działania, znacząco wpłyną na znajomość marki Certyfikatu POT.  
 
Filmy wykorzystywane na potrzeby kampanii są na poniższym kanale YOUTUBE https://www.youtube.com/playlist?list=PLHcy3JJH3zLkcSXrizmHjlFFSe9JzXCuM

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×