Sprawdzone sposoby na zwiększenie liczby klientów w restauracji

Szukasz nowych pomysłów na promocję swojego lokalu gastronomicznego? Pamiętaj, że obniżki cen to nie wszystko! Zobacz listę propozycji portalu dla-gastronomii.pl. Wykorzystaj je w swojej restauracji i ciesz się rosnącymi zyskami!

Rabaty - 20% obniżka wystarczy, by przyciągnąć klientów

Obniżka ceny to najczęściej spotykany sposób na zwiększenie liczby klientów. Zastosuj na wybrane dania rabat w wysokości 20%. To idealna wysokość, by zachęcić klientów do odwiedzin restauracji, a z drugiej strony na zachowanie zysku z ich serwowania. Pamiętaj jednak, by promocja nie trwała zbyt długo, bo "znudzi" klientów i stanie się nieefektywna.

Happy hour - najbardziej popularna akcja promocyjna

Masz w restauracji godziny, w trakcie których ruch jest mniejszy? Wykorzystaj to! Określ ściśle godziny i dni obowiązywania promocji. Najlepiej, by happy hour nie trwało dłużej, niż dwie do trzech godzin. W tym czasie daj klientom możliwość zamówienia dania głównego czy napojów nawet o połowę taniej. Klienci kupią więcej, a Ty będziesz się cieszyć zapełnieniem stolików w normalnie "martwych godzinach. Happy hour - promocja dla lokalu gastronomicznego - dowiedz się więcej.

Wykorzystaj sportowe imprezy

Mecz polskiej reprezentacji w piłkę nożną, skoki narciarskie, igrzyska olimpijskie. Nie ważne, jaki rodzaj sportowej imprezy się zbliża. Wykorzystaj ją! To dobry pomysł na zwiększenie liczby klientów. Możesz zaoferować klientom:

- specjalne menu z niższymi cenami,
- darmową dostawę,
- zniżki na kolacje,
- dania 2 w cenie 1, 3 w cenie 2.

Koniecznie zadbaj o duży telewizor i dobre nagłośnienie w lokalu, by kibice mogli wygodnie oglądać zmagania sportowe.

Kuszący gratis do wybranych pozycji z menu

Ciastko do kawy lub napój do dania głównego gratis. Zachęć tym sposobem klientów do zakupu konkretnych produktów. Dodatkowo łatwo opróżnij swoje zwiększone stany magazynowe danych produktów.


10% zniżki na dostawy zachęci skutecznie

Oferujesz zamówienia z dostawą? Nie zapominaj o klientach korzystających z tej opcji. Zaproponuj 10% rabat dla takich zamówień. Taki poziom obniżki zachęci do zamówień nowe grupy klientów i spowoduje zwiększenie zamówień u dotychczasowych klientów.

Zbuduj bazę klientów i wysyłaj im bezpośrednio oferty

Zbieraj e-maile, numery telefonów od swoich klientów i wysyłaj im oferty promocyjne i kupony rabatowe. Zadbaj o odpowiedni czas wysyłki - najlepiej rano lub przed południem. To spowoduje zwiększenie efektywności wysyłki. Pamiętaj by ofertę opatrzyć zdjęciami dań z promocji. To jeszcze bardziej podniesie skuteczność promocji. Korzystając z systemów gastronomicznych możesz takie oferty wysyłać jeszcze szybciej i wygodniej.

Przeczytaj cały artykuł
Autor artykułu: Ewelina Górna

Źródło: dla-gastronomii.pl, data dostępu: 21.07.2015

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×