Szkolenie "Wiedza, produkt i współpraca kluczem do sukcesu w turystyce" w Białymstoku

Współpracę, jako element najważniejszy w procesie zarządzania turystyką, wskazał Bogdan Dyjuk, członek zarządu województwa podlaskiego podczas spotkania szkoleniowego „Wiedza, produkt i współpraca kluczem do sukcesu w turystyce”, które odbyło się 20 września w Białymstoku.

Gości powitał także prezes POT dr Wojciech Fedyk a spotkanie prowadzili wspólnie Sylwia Grudzińska, dyrektor biura Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej oraz Jacek Janowski, wicedyrektor Departamentu Produktu Turystycznego i Współpracy Regionalnej w POT.

Wspólny projekt Polskiej Organizacji Turystycznej i Regionalnych Organizacji Turystycznych ma wskazać obszary w trójstopniowym systemie zarządzania turystyką w Polsce, które wymagają usprawnienia czy wprowadzenia koniecznych zmian. Spotkania gromadzą przedstawicieli samorządu terytorialnego oraz branży, w tym zrzeszonych w lokalnych organizacjach turystycznych i mają na celu wymianę poglądów i doświadczeń, które docelowo mają prowadzić do wypracowania modelów współpracy między regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi.

W części szkoleniowej spotkania w Białymstoku wystąpił Piotr Łukasiewicz z Millward Brown z prezentacją "Województwo Podlaskie – wizerunek i zasady komunikacji marki", w której przypomniał, na czym opiera się pozycjonowanie marki województwa podlaskiego oraz podsumował wdrażanie przyjętej koncepcji. Do wszystkich zebranych ale w szczególności do przedstawicieli branży skierowana była prezentacja "Oferta szyta na miarę klienta z krajów nordyckich" Małgorzaty Hudymy, dyrektora Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie.

Doświadczeniem ze swojej pracy i przykładami w jaki sposób przygotowywać dobrze spakietowaną i skomercjalizowaną ofertę opowiedział Jan Mazurczak, prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. Na zakończenie spotkania odbyła się debata regionalna z udziałem przedstawicieli branży, jednostek samorządu terytorialnego i środowiska turystycznego, którą moderował  dr Piotr Zmyślony z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Uczestnicy debaty:

Bogdan Dyjuk - Członek Zarządu Województwa Podlaskiego
Michał Mikołaj Podbielski - Prezes PROT, Z-ca Dyrektora Departamentu Promocji i Współpracy z Zagranicą UMWP
Mirosław Reczko – Burmistrz Urzędu Miasta Ciechanowiec
Walentyna Pietroczuk - Prezes LOT "Region Puszczy Białowieskiej", Wiceprezes PROT
Eugeniusz Ławreniuk - Biuro Podróży Junior, Podlaski Oddział Polskiej Izby Turystyki Przedsiębiorca, Sekretarz Podlaskiego Oddziału PIT
Marcin Ulanowski - Wiceprezes Fundacji B2B, Skarbnik PROT

Prezentacje do pobrania:

Województwo Podlaskie - wizerunek i zasady komunikacji marki

Oferta skrojona na miarę nordyckiego turysty.

Relacje z wydarzenia w mediach lokalnych

TVP 3 Białystok - http://bialystok.tvp.pl/27011017/klucz-do-sukcesu

Radio Bialystok - http://www.radio.bialystok.pl/wiadomosci/index/id/137265

Portal miejski bialystokonline:
http://www.bialystokonline.pl/punkty-informacji-turystycznej-z-gwiazdkami-certyfikaty-dla-najlepszych,artykul,93973,1,1.html

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×