Uwaga na oszustów i rzekomych konsultantów

Każdego roku, zwłaszcza w sezonie, odnotowujemy wzmożoną aktywność oszustów internetowych. Coraz częściej zdarza się, niestety, że nieuczciwe osoby podszywają się pod konsultantów i doradców znanych serwisów noclegowych. Tym razem przestrzegamy przed „panem Adamem” (imię może być zmienione), który „oferuje” rzekomo wspólną promocję firm ip:tourism i eholiday.pl.

Problem polega na tym, że taka promocja nie istnieje i dlatego przestrzegamy przed tego typu praktykami i próbami wyciągnięcia pieniędzy od właścicieli obiektów noclegowych. Jak ustaliliśmy, nieznany mężczyzna dzwoni z numeru 730 740 461  (ale równie dobrze może to być zupełnie inny numer telefonu), chętnie umawia się na spotkania lub omawia warunki współpracy telefonicznie, wysyłając kuriera, który odbiera od właściciela obiektu gotówkę, zostawiając umowę z zupełnie innym portalem noclegowym.


Jak odróżnić konsultanta od naciągacza?

1. Konsultant eholiday.pl nigdy nie zaproponuje Wam płatnego abonamentu (w eholiday.pl nie ma abonamentu, a wstawienie prezentacji nie wiąże się z żadną opłatą)

2. Każdy obiekt posiada swojego opiekuna, którego dane (imię i nazwisko, telefon, adres email) można w każdej chwili sprawdzić w serwisie baza.eholiday.pl (po uprzednim zalogowaniu)

3. Konsultant eholiday.pl nie proponuje rozwiązań reklamowych wspólnie z innymi firmami zewnętrznymi (nie sprzedajemy żadnych pakietów reklamowych wspólnie z ip:tourism) prezentującymi oferty noclegowe

4. Konsultant eholiday.pl posługuje się firmową skrzynką mailową w domenie eholiday.pl (a nie adresem e-mail na którymś z bezpłatnych serwerów pocztowych)

5. Nie pobieramy od klientów gotówki (każdy obiekt sam zasila konto lub wpłaca środki przelewem bankowym)

Jeśli zadzwoni do Was osoba, która nie będzie miała podstawowej wiedzy na temat Państwa obiektu (np. nie będzie potrafiła podać numeru ID Waszego obiektu) lub prześle do Was maila z adresu innego niż eholiday.pl (mimo iż wcześniej powoływała się na naszą firmę), prosimy o zgłaszanie tego typu przypadków bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta eholiday.pl.

Źródło: Blog eholiday.pl, data dostępu 11.07.2013

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×