10 technik copywritingu, które zwiększą konwersję na Twojej stronie internetowej
Jeśli zastanawiasz się, co zrobić, by Twoja strona internetowa przyciągała klientów, a tym samym miała wpływ na wzrost sprzedaży – dobrze trafiłeś. Poznaj techniki copywritingu, dzięki którym zwiększysz ruch na stronie i pozyskasz nowych klientów.
W marketingu najsilniejszym narzędziem jest… treść. Pisać może każdy. Nie każdy jednak wie, jak robić to dobrze. Odpowiednio przedstawione treści przynoszą same korzyści. Oto 10 technik copywritingu, które zwiększą konwersję na Twojej stronie internetowej.
1. Poznaj konsumenta
Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, musisz wiedzieć, komu sprzedajesz swoje produkty lub usługi. Dogłębne poznanie grupy docelowej to Twój obowiązek. Najlepszym sposobem na poszerzenie wiedzy o konsumentach jest stworzenie persony, czyli przedstawiciela grupy docelowej, do której chcesz kierować treści. O tym, jak zbudować personę, przeczytasz tutaj.
2. Odpowiadaj na potrzeby
Zanim jeszcze zaczniesz cokolwiek pisać, sprawdź, czego właściwie konsument od Ciebie oczekuje. Upewnij się, że rozumiesz jego potrzeby, i zapewnij go, że potrafisz je zaspokoić.
3. Poznaj produkt, który chcesz sprzedać
E-sklepów i internetowych witryn w sieci jest mnóstwo. Zastanów się, co wyróżnia Twój produkt, i pochwal się tym. Musisz go jednak dokładnie poznać, zanim przystąpisz do pisania – wypróbuj produkt, odkrywaj go, zrób research na temat konkurencji, a potem mów o nim konsumentom, edukuj ich.
Autor: Martyna Krajewska
Źródło: www.contentking.pl, data dostępu: 13.04.2016