Media branżowe

Biznes Hotel to czasopismo skierowane do właścicieli i menedżerów hoteli oraz obiektów hotelowych takich jak, pensjonaty, zamki, dworki, pałacyki posiadające ofertę zarówno dla klienta indywidualnego, jak i biznesowego.

Od samego początku Biznes Hotel jest symbolem najwyższej jakości treści. Magazyn zyskał sympatię ponad 2000 dyrektorów hoteli w Polsce, którzy są jego prenumeratorami.

Biznes Hotel
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
ul. Polska 13
60-595 Poznań
Biuro Obsługi Klienta: tel. 61 66 83 116

http://biznes-hotel.pl/

Blog Grupy eholiday.pl adresowany jest do właścicieli obiektów noclegowych zainteresowanych poszerzeniem wiedzy z marketingu w turystyce i wymianą doświadczeń w zakresie skutecznej promocji w Internecie.

Grupa eholiday.pl Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 148
02-326 Warszawa
www.eholiday.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Najnowsze informacje i wydarzenia z rynku mediów. Poradniki oraz case study.

www.brief.pl

E-Hotelarz najlepszy i najpopularniejszy portal branżowy dla hotelarzy notujący każdego miesiąca ponad 90 tys. unikalnych użytkowników i ponad 340 tys. odsłon.

Hotelarz aktywnie angażuje się i wspiera działania pro środowiskowe i podnoszące kompetencje polskich hotelarzy. Jest organizatorem specjalistycznych szkoleń Akademii Hotelarza, która od ośmiu lat z sukcesem wypełnia misję podnoszenia wiedzy i kwalifikacji polskiej branży hotelarskiej, a w jej szkoleniach wzięło udział już przeszło 2 tys. osób www.akademiahotelarza.com 

Hotelarz jest wpółorganizatorem największej międzynarodowej konferencji branży hotelowej w Polsce - Hotel Trends Poland www.hoteltrends.pl 

Hotelarz to również inicjator i organizator najpopularniejszego konkursu branżowego – Hotel z Pomysłem www.e-hotelarz.pl/hzp

Hotelarz to również najpopularniejszy branżowy portal www.e-hotelarz.pl zawierający m.in. pełną bazę tekstów z drukowanych wydań czasopisma od 2005 roku.

Serwis opisujący najnowsze wydarzenia oraz zmiany na rynku hotelarskim i gastronomicznym. Zawiera aktualne informacje o planach inwestycyjnych, rozwoju tego rynku oraz imprezach branżowych.

horecanet.pl

Dane adresowe wydawcy:
BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
ul. Okopowa 47
01-059 Warszawa
tel. 22 290 66 11, fax 22 290 66 11

 

Miesięcznik i e-tygodnik B2B o charakterze informacyjnym, poradnikowym i narzędziowym, skierowanym do adresowany do branży noclegowej. Wydawany raz na tydzień w formie elektronicznej (e-hotelarstwo) i raz na miesiąc w wersji papierowej (czasopismo Hotelarstwo).

Dobór tematów i zawartośc merytoryczna wykorzystuje wiedzę i doświadczenie liderów redakcji, którzy z branżą noclegową związani są od kilkunastu lat. Dzięki temu oraz dzięki zespołowi stałych autorów, którymi są przede wszystkim osoby od lat zawodowo związane z rynkiem noclegowym, powstaje magazyn najbliższy rzeczywistym problemom branży.

Na rynku hotelarskim, zarówno polskim, jak i światowym dzieje się wiele. I dzieje się coraz szybciej. Zmiany te są na bieżąco odnotowywane zarówno na stronie e-hotelarstwo, jak i w miesięczniku. Miesięcznik „Hotelarstwo” jest jednak przede wszystkim czasopismem narzędziowym i poradniczym, czasopismem na dłuższą lekturę, na czas do przemyśleń, czasopismem, które ma popularyzować wiedzę i uczyć.

E-tygodnik to medium, które lepiej hierarchizuje i systematyzuje najnowsze wydarzenia, komentując je za pomocą krótszych form poradniczych, czy analitycznych. Przybrał on trzy specjalistyczne wersje tematyczne: inwestycje, zarządzanie, gastronomia.

e-hotelarstwo.com

redakcja@e-hotelarstwo.com

Marketing przy Kawie – przewodnik dla poszukujących rzetelnej wiedzy o marketingu i reklamie. Pokazuje nowe możliwości, objaśnia przyczyny sukcesów i porażek, porządkuje wiedzę. Inspiruje do przemyśleń i refleksji. Mobilizuje do działania.

Portal składa się z dwóch części. Pierwsza, newsowa, jest ogólnodostępna. Druga – wymagająca logowania – to autorskie pogłębione analizy, teksty ekspertów oraz raporty z badań. Zawiera także rozmowy ze znanymi i inspirującymi postaciami branży.

Czytelnikami portalu są decydenci, managerowie i specjaliści z działów marketingu, agencji reklamowych i interaktywnych, agencji badawczych, agencji i działów public relations

www.marketingprzykawie.pl

 

Kontakt:

Marketing przy Kawie
ul. Krakusa 8/12
30-535 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
fax: (12) 341 45 30
redakcja@marketing-news.pl

Wydawca:
Pallad Media SC
ul. Krakusa 8/12
30-535 Kraków

Reklama:
reklama@marketing-news.pl

Jest to jedyne pismo w Polsce opisujące całą branżę, określaną jako meetings industry oraz wszystkie sektory jej przedstawicieli. W magazynie ukazują się publikacje dotyczące zarówno rynku eventów, konferencji i kongresów, jak i incentive i podróży biznesowych.

Podejmowane tematy ujęte są z perspektywy zlecających wydarzenia (event managerów, marketerów, planistów konferencyjnych w korporacjach, stowarzyszeniach i instytucjach), ich organizatorów (event managerów z agencji eventowych, incentive, PCO, DMC) oraz podwykonawców, świadczących wszelkiego rodzaju usługi, niezbędne w realizacji eventów. 
MICE Poland przedstawia relację na linii klient – agencja – dostawcy usług oraz prezentuje światowe trendy i raporty, dotyczące tego rynku.

Co miesiąc w MICE Poland ukazują się:
-informacje dotyczące zmian na rynku, w poszczególnych firmach sektora, stowarzyszeniach branżowych,
-informacje o realizowanych przedsięwzięciach eventowych, przetargach, zdobytych klientch
-opinie i komentarze ludzi z branży
-prezentacje sylwetek, przebiegu kariery zawodowej ludzi tworzących ten sektor
-rozmowy z ekspertami i praktykami ze świata
-analizy poszczególnych segmentów rynku
-materiały warsztatowe, studia przypadków, bazy kontaktów
-prezentacje destynacji i obiektów
-relacje z targów i wydarzeń środowiskowych

Misją MICE Poland także promocja, wciąż tworzącej się w Polsce, branży spotkań oraz efektywności i skuteczności narzędzi, jak m.in. event i incentive.

Miesięcznik MICE Poland istnieje na rynku od 2002 roku.

www.micepoland.com.pl

Kontakt:

Wydawnictwo Eurosystem
ul. Wawelska 78/30
02-034 Warszawa
tel. 22 822 20 16
fax. 22 823 78 83
e-mail: mice@micepoland.com.pl

Gdzie jest konkret? Jeśli wiele razy zadawaliście sobie te pytania, czytając różnego rodzaju teksty dotyczące marketingu internetowego, to już wiecie, dlaczego powstał NowyMarketing.

Za nasz cel stawiamy sobie dostarczenie Wam tego mięsa.

Dane kontaktowe:

redakcja@nowymarketing.pl

http://nowymarketing.pl/

Adres:
NowyMarketing
ul. Nowoursynowska 143k/4
02-776 Warszawa

Strona poświęcona prawnym aspektom turystyki

O autorze:

dr Piotr Cybula, radca prawny – absolwent studiów magisterskich na kierunku prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (2001 r.). Absolwent uzupełniających studiów magisterskich na kierunku kulturoznawstwo w zakresie europeistyki (2004 r.). Studia doktoranckie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego zakończone obroną pracy doktorskiej na temat „Umowa o imprezę turystyczną w polskim prawie cywilnym” (2007 r.).

Ukończona aplikacja sądowa zakończona egzaminem sędziowskim (2008 r.). Ukończył Szkołę Prawa Amerykańskiego prowadzoną wspólnie przez The Catholic University of America, Columbus School of Law oraz Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Adiunkt w Zakładzie Prawa na Wydziale Turystyki i Rekreacji AWF w Krakowie. Adiunkt w Katedrze Zarządzania Marketingowego i Turystyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 

Współpracownik Kancelarii Adwokatów i Radców Prawnych Bielański i Wspólnicy w Krakowie. Członek International Forum of Travel and Tourism Advocates.

Kontakt: kancelaria@piotrcybula.pl   

prawoturystyczne.com

Specjalistyczny dwumiesięcznik dla restauratorów, inwestorów, właścicieli i managerów lokali gastronomicznych oraz firm cateringowych, a także firm świadczących usługi dla branży HoReCa.

Restauracja dostarcza swoim czytelnikom nie tylko przegląd najważniejszych informacji z rynku HoReCa. Tym co nas wyróżnia spośród innych pism o podobnej tematyce jest rozbudowana sekcja narzędziowo/poradnikowa. Zgromadziliśmy wokół pisma zespół najwybitniejszych ekspertów/praktyków z wieloletnim, popartym sukcesami doświadczeniem gastronomicznym, którzy na łamach –Restauracji- dzielą się z naszymi czytelnikami swoją wiedzą i praktycznymi poradami z zakresu zarządzania biznesem restauracyjnym.

Dwumiesięcznik RESTAURACJA dla tysięcy czytelników stanowi inspirację i pomoc w codziennej pracy.

  •     Najważniejsze wydarzenia zachodzące na rynku
  •     Nowości produktowe
  •     Porady z zakresu marketingu i prawa
  •     Wywiady z inspirującymi osobami z branży
  •     Pomysły na nietypowy i innowacyjny biznes
  •     Ciekawe i nowatorskie koncepty architektoniczne

Oraz wiele, wiele innych...

Kontkt:

ul. Paca 37

04-386 Warszawa
tel. +48 22/ 333 88 14
fax. +48 22/ 333 88 99

Redakcja

e-mail: restauracja@pws-promedia.pl

e-mail: p.bociaga@pws-promedia.pl

http://e-restauracja.com

Pismo biznesu turystycznego jest branżowym miesięcznikiem, w którym można znaleźć wiedzę niezbędną do prowadzenia firmy turystycznej.

www.rynek-turystyczny.pl

Redakcja Rynku Turystycznego

e-mail: rynekturystyczny@pws-promedia.pl

tel + 48 22 333 88 17
 

Redakcja internetowa

internet@pws-promedia.pl

Wydawca

Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37

04-386 Warszawa

tel. +48 22/ 333 88 00

fax. +48 22/ 333 88 99

Redakcja TTG Polska powstała w 1992 roku jako pierwsza w Polsce gazeta biznesu turystycznego. Misją TTG (Travel Trends Group) jest przekazywanie mediom i branży turystycznej aktualnych trendów w dziedzinie gospodarki turystycznej. Realizujemy promocję państw, regionów, samorządu terytorialnego i gospodarczego oraz nade wszystko organizatorów turystyki przyjazdowej i wyjazdowej. Na najważniejsze imprezy targowe w kraju i zagranicą przygotowujemy wydania specjalne. Naszym kontrahentom stwarzamy skuteczną platformę do wszechstronnej promocji skierowanej do mediów i biznesu. Specjalizujemy się w organizacji konferencji biznesowych, study tour, study press, roadshow, workshopów, kampanii promocyjnych, komunikacji on-line, e-PR.

Internetowy serwis TTG Dziennik Turystyczny jest istotnym elementem codziennej komunikacji z czytelnikami sektora profesjonalistów branży turystycznej. Dzięki temu otrzymują Państwo na swoją skrzynkę mailową zapowiedzi najważniejszych informacji. Naszą misją jest informowanie przedstawicieli branży turystycznej oraz czytelników indywidualnych o aktualnych trendach w dziedzinie turystyki. Na portalu oprócz najnowszych informacji z dziedziny turystyki znajdziecie Państwo również informacje o konferencjach, targach i innych wydarzeniach ważnych dla branży.

Kontakt

TTG Dziennik Turystyczny – internetowy serwis branży turystycznej

ul. Marszałkowska 115
00-102 Warszawa

tel. +48 22 22 50 111
fax. +48 22 300 11 76

e-mail: redakcja@ttg.com.pl

www.ttg.com.pl

Internetowy serwis informacyjny skierowany do osób zawodowo związanych z turystyką – właścicieli i pracowników biur turystycznych, hoteli, pensjonatów, lokali gastronomicznych, przewoźników autokarowych, lotniczych, morskich, oraz dostawców i usługodawców dla branży.

Podstawowym celem Serwisu Informacyjnego jest szybki i rzetelny przekaz informacji w branży. Dlatego codziennie na stronach serwisu publikowane są najbardziej aktualne informacje ze "świata turystyki": bieżące wydarzenia związane z branżą, zmiany podatkowe i prawne, informacje o nowych funduszach unijnych przeznaczonych na rozwój firm związanych z branżą, interesujące analizy, podsumowania i prognozy dla poszczególnych sektorów turystyki, oraz publikujemy informacje o szkoleniach branżowych, kongresach i seminariach. Na portalu pojawiają się także informacje o nowościach oraz specjalnych ofertach poszczególnych firm.

www.tur-info.pl

Grupa STBI Sp. z o.o.
30-619 Kraków
ul. Gołaśka 5/20

tel. +48 (12) 267-79-70
fax +48 (12) 350-44-90

Portal Turystyka.rp.pl poświęcony jest szeroko pojętej branży turystycznej. Jego celem jest dostarczanie profesjonalnie przygotowanych, ciekawych i różnorodnych informacji o polskim i zagranicznym rynku turystycznym oraz działających na nim firmach.

Chcemy pełnić rolę głosu polskiej turystyki. Chcemy popularyzować najlepsze wzorce i najciekawsze doświadczenia we wszystkich jej segmentach. Inicjować dyskusje, przekazywać komentarze. Chcemy przybliżać problemy środowiska zajmującego się turystyką wszystkim zainteresowanym: ludziom pracującym w branży, klientom oraz przedstawicielom administracji państwowej i samorządowej.

Mamy nadzieję docierać do wszystkich podmiotów, które działają na rynku turystycznym - od największych firm touroperatorskich, poprzez sieci hoteli, linie lotnicze, lotniska, przewoźników autokarowych, promowych i kolejowych, aż po właścicieli pensjonatów i zarządców obiektów turystycznych oraz pracowników i studentów kierunków "turystyka" i "hotelarstwo".

Portal Turystyka.rp.pl jest częścią wydawnictwa Presspublica, wydawcy dziennika "Rzeczpospolita", "Gazety Giełdy Parkiet" i "Życia Warszawy". Wśród autorów serwisu znajdują się doświadczeni dziennikarze działów: ekonomia, prawo, kraj, "Życie Warszawy", "Parkiet", korespondenci krajowi i zagraniczni "Rzeczpospolitej".

Kontakt:

turystyka@rp.pl

www.rp.pl/turystyka

Presspublica Sp.z o.o

Prosta Office Center

ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa

Wydawcą portalu Waszaturystyka.pl jest Wydawnictwo Wasze Podróże, do którego należy również Magazyn Turystyczny Wasze Podróże.

Ekipa redakcyjna portalu oparta jest o osoby od lat współpracujące z Waszymi Podróżami, uzupełniona o fachowców z różnych dziedzin. Za dział Prawo odpowiada Centrum Usług Prawnych Mobilny Prawnik (www.mobilnyprawnik.pl).

Oczywiście, zapraszamy przedstawicieli szeroko rozumianej branży turystycznej do współpracy przy współtworzeniu portalu, tak, by jego nazwa była jak najbardziej uzasadniona.

www.waszaturystyka.pl

Jedyny w Polsce dwutygodnik, przeznaczony dla branży turystycznej. Opisując najważniejsze wydarzenia gazeta dostarcza aktualnych i rzetelnych informacji z zakresu organizacji pracy, prawa nowych technologii.

Gazeta porusza najważniejsze dla branży tematy, prezentuje komentarze, opinie ludzi z branży i opinie ekspertów. Redakcja uczestniczy w życiu branży: od komisji sejmowych rozpoczynając na imprezach środowiskowych kończąc.

W "Wiadomościach Turystycznych" publikowane są akty prawne, dokumenty i prezentacje niezbędne w codziennej pracy branży, a także najważniejsze inicjatywy środowiska i nowe trendy w światowym biznesie turystycznym. Czytelnik może zapoznać się z najciekawszymi produktami turystycznymi w Polsce i za granicą. 

Rzetelne informacje i przejrzysta szata graficzna tworzą profesjonalne medium nieodzowne w codziennej pracy każdej firmy branży turystycznej. 

Czytelnikami "Wiadomości Turystycznych" są właściciele biur podróży i agencji turystycznych, szefowie działów promocji turystyki jednostek samorządowych, gestorzy bazy noclegowej, kadra naukowa, samorząd turystyczny, piloci przewoźnicy i studenci. 


Przygotowywane przez "Wiadomości Turystyczne" rankingi i raporty są materiałem do publikacji gospodarczych na temat turystyki w dziennikach codziennych.
Redakcja organizuje także debaty branżowe, które są okazja do wymiany doświadczeń i określania wspólnych stanowisk w ważnych dla branży sprawach.

www.wiadomosciturystyczne.pl

Wydawca Eurosystem Jarosław Śleszyński
02-034 Warszawa ul. Wawelska 78 ap. 30
Tel. (22) 822 20 16 Fax. (22) 823 78 83
e-mail: eurosys@pro.onet.pl
www.eurosys.pl

REDAKCJA
e-mail: redakcja@wiadomosciturystyczne.pl 
Tel. (22) 822 20 16 wew 34

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×