95% restauratorów nie ma o tym pojęcia

Czy wiesz ile osób odwiedziło w minionym tygodniu stronę internetową Twojej restauracji? Jeżeli tak – gratulujemy, należysz do 5 proc. restauratorów którzy regularnie monitorują ten arcyważny wskaźnik.

Jeżeli nie wiesz - to popełniasz jeden z największych błędów w zarządzaniu swoim biznesem.
Zaopiekuj się swoją stroną internetową tak samo jak opiekujesz się swoim lokalem. Jeżeli nie czujesz się na siłach – powierz to specjalistom.

Co daje wiedza o odwiedzinach na stronie Twojej restauracji:

Po pierwsze – liczba odwiedzin, a dokładniej zmiany tej liczby w przedziale czasu informują Cię o popularności Twojej restauracji. W przeciwieństwie do fanów na Facebooku, odwiedziny to informacja dynamiczna – mogą się zwiększać ale też mogą zmniejszać każdego dnia.

Po drugie – każde odwiedziny są okazją do zawarcia transakcji – o ile oczywiście oferujesz sprzedaż online na wynos lub w dostawie. Nie każdy kto odwiedza Twoją stronę zamówi jedzenie ALE jeśli nie oferujesz zamówień online, na pewno nie zamówi nikt.

Po trzecie – obserwujesz jak i skąd na Twoją stronę trafiają goście – to pomoże Ci dostosować promocję i marketing tak aby była efektywniejsza.

Po czwarte – monitorujesz udział urządzeń mobilnych w ogóle odwiedzin – zadziwi Cię jak wiele osób ogląda Twoją stronę na telefonach i tabletach. Obecnie ok. 25 proc. wszystkich użytkowników to użytkownicy mobilni. Zobacz jak wiele tracisz gdy Twoja strona jest niedostosowana do urządzeń mobilnych

Jak mierzyć liczbę wizyt?
Najprościej użyć darmowych narzędzi np. Google Analytics. Wiemy, że możesz nie znać się na aspektach technicznych dlatego chętnie pomożemy Ci zmierzyć liczbę odwiedzin dla strony www Twojej restauracji.
 

Źródło: HoReCa.net, data dostępu: 20.05.2014

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×