Hotailors wchodzi na rynek amerykański
Polski start-up, laureat konkursu POT "New Tech New Travel", firma Hotailors zaczyna rozwijać się bezpośrednio na rynku amerykańskim.
"Jeden dostawca, jedna faktura, jedno centrum wsparcia: polski start-up opracował rozwiązanie, które - wykorzystując sztuczną inteligencję - ułatwia firmom organizowanie podróży służbowych. Partnerami Hotailors już są EY, Amadeus oraz Google i Microsoft. Dzięki temu polska firma zaczyna rozwijać się bezpośrednio na rynku amerykańskim" - czytamy w komunikacie.
Swoje rozwiązanie Hotailors doskonali we współpracy ze światowymi potentatami.
"Microsoft to nasz partner technologiczny. Google jest naszym pierwszym globalnym klientem" - powiedział prezes Hotailors Filip Błoch, cytowany w komunikacie.
Następnym krokiem jest rynek amerykański. Dlatego do zespołu dołączył David Campbell, były dyrektor sprzedaży w Kayak.com oraz dyrektor ds. rozwoju we Fly.com będzie pomagał Hotailors w docieraniu do nowych klientów w Stanach Zjednoczonych.
"Prowadzimy obiecujące rozmowy z firmami, które widzą, ile mogą zyskać, używając naszej platformy" - dodał dyrektor ds. sprzedaży Hotailors Michał Szeksztełło, cytowany w komunikacie.
Zainteresowanie wyraziły m.in. Oracle, jeden z największych na świecie producentów oprogramowania, Lockton, wielka firma ubezpieczeniowa czy Pearson, zatrudniająca ponad 32 tys. osób firma z branży edukacyjnej. Nowym klientem jest już Bizzabo, amerykańsko-izraelski start-up, który stworzył niezwykle popularne oprogramowanie do organizacji eventów. Na swój rozwój zdobył od inwestorów ponad 30 mln USD, podano także.
"Zapewniamy łatwość rozliczeń i kontroli, oszczędności i wsparcie agentów w czasie podróży oraz podczas jej planowania" - dodał Błoch.
Samo zorganizowanie podróży służbowej zajmuje kilkadziesiąt sekund.
"Ale to tylko punkt wyjścia, ponieważ przede wszystkim na naszej platformie można zarezerwować loty i noclegi dla wszystkich pracowników, natomiast firma otrzymuje jedną zbiorczą fakturę. Oznacza to eliminację zbędnej biurokracji i zbierania pojedynczych dokumentów oraz łatwość rozliczania i ogromną oszczędność czasu również na tym etapie" - wyjaśnił dyrektor ds. technologii Hotailors Maciej Stopierzyński,cytowany w komunikacie.
Hotailors zapewnia też cały czas wsparcie agentów podróży dla pracowników.
"Nazywamy to rozwiązaniem hybrydowym: połączenie sztucznej inteligencji oraz kontaktu z trzema tysiącami specjalistów na całym świecie" - powiedział Błoch.
System uczy się od użytkowników i coraz lepiej dopasowuje propozycje lotów i hoteli do preferencji pracowników oraz wytycznych ustalonych przez firmy, korzystające z rozwiązania Hotailors. Sztuczna inteligencja zbiera doświadczenia i potrafi sama rozwiązywać ponad 80% problemów.
"Wciąż są jednak nagłe zdarzenia, gdzie wsparcie prawdziwego agenta podróży jest niezbędne. My je zapewniamy podróżującym przez 24 godziny na dobę" - zapewnia prezes startupu.
To oznacza oszczędności czasu (do 90%) oraz pieniędzy (nawet 30%) dla firm używających rozwiązania Hotailors, wyliczyła firma.
Źródło: inwestycje.pl