Komercjalizacja w turystyce
Na stadionie PGE Narodowym, 13 października odbyło się spotkanie szkoleniowe nt. „Komercjalizacja w turystyce". Przedstawiamy Państwu wszystkie prezentacje prelegentów.
Pobierz:
Szlak turystyczny – wspólny pomysł, wspólny interes. Przykłady udanej komercjalizacji szlaków turystycznych. - Hubert Gonera Prezes Landbrand.
Incoming Poland, Gdańsk&Pomorskie jako efektywna platforma sprzedaży regionu - Krystyna Hartenberger – Pater Dyrektor Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Uniejów - prezentacja atrakcji turystycznych w kontekście komercjalizacji - Józef Kaczmarek Burmistrz Uniejowa .
Dlaczego komercyjna działalność jest ważna w promowaniu miast? - Jan Mazurczak Prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.
Szczecinek - "Daj się wyciągnąć" - SZlot i działania komercyjne - Piotr Misztak Prezes Szczecineckiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.
Specjalizacja sposobem pozyskiwania klienta-dobre praktyki z Małopolski - Bożena Srebro - Dyrektor Biura Sądeckiej Organizacji Turystycznej