

Lokalizacja w gastronomii to podstawa
W Polsce obserwujemy stale rosnącą popularność restauracji i kawiarni. To zainteresowanie wpływa na poszerzanie się rynku gastronomicznego zarówno pod kątem ilości lokalizacji, jak również pod kątem oferty. Świadomość klienta, a także poszukiwanie wciąż nowego, interesującego produktu umożliwia wprowadzanie ciekawych konceptów z całego świata.
Zmieniające się nawyki konsumentów dotyczące sposobu spędzania czasu i jedzenia przejmują z powodzeniem galerie handlowe, które przez ponad 20 lat istnienia tego rynku w Polsce przeszły prawdziwą metamorfozę - z lokalizacji typowo zakupowych po miejsca spotkań, w których zakupy są jednym z elementów wielowątkowej oferty, a celem jest spełnianie możliwie jak najwięcej potrzeb klienta, a w rezultacie zatrzymania go dłużej w centrum.
Rozwinięta strefa gastronomiczna, czyli tzw. food court oraz restauracje i kawiarnie, stanowią doskonałe dopełnienie oferty zakupowo-usługowo-rozrywkowej we współczesnych galeriach handlowych.
Przeczytaj cały artykuł
Źródło: Horecanet.pl, data dostępu: 19.01.2015