Magello - pierwszy e-book dla organizatorów turystyki
Świat organizatorów wyjazdów łączy w sobie miłość do podróży z przedsiębiorczymi ambicjami. W tej dość konkurencyjnej na dziś branży ogromny wachlarz ofert na rynku oraz wymagania przyszłych uczestników skłaniają operatorów do korzystania z coraz bardziej nietypowych kierunków, a także pomysłów, które urozmaicą podróż, a w rezultacie pozwolą na doznanie czegoś, czego klienci jeszcze nie widzieli.
Wciąż zmieniające się dynamiczne środowisko tych przedsiębiorstw stwarza również potrzebę doskonalenia usług na tyle, aby droga, którą klient przebywa na poszczególnych etapach rezerwacji, była krótka i prosta, co często wyróżnia te firmy na tle konkurencji.
Dlatego właśnie powstało Magello. - mówi Michał Piórkowski, jeden z twórców aplikacji, która pomaga organizatorom zarządzać wyjazdami i daje możliwość tworzenia rezerwacji przez klientów na stronie organizatora, blogu, fan page lub w innym dowolnym miejscu, w którym opublikują link do tego wydarzenia.
Jednym z istotnych aspektów tej propozycji jest bardzo łatwe przygotowywanie wyjazdu, a cała procedura jednocześnie pozwala na doprecyzowanie wielu elementów, które są ważne z punktu widzenia firmy podróżniczej. Organizator może m.in. określić wybrane przez siebie sposoby płatności takie jak przelew bankowy, transakcje PayU i PayPal, czy też przelew masowy z wygenerowanymi subkontami. Na końcu procesu rezerwacji klient po prostu dokonuje płatności wybraną przez organizatora drogą. Aby ułatwić całą procedurę, system pozwala też w szybki sposób przydzielić później przelew do wybranej rezerwacji, co znacząco skraca czynności, z którymi do tej pory boryka się duża liczba mniejszych firm wyjazdowych.
Niewątpliwie jednym z ciekawych elementów rozwiązania jest automatyzacja tworzenia dokumentów. Dla przykładu organizator nie musi już sam wypełniać umów dla uczestników — system robi to w sekundę i od razu wysyła gotowy plik PDF do klienta, który dokonał rezerwacji.
Aplikacja wzbudza tym większe zainteresowanie wśród organizatorów, że cały system łączy w sobie bardzo prosty w użyciu panel, co z pewnością przyciąga uwagę osób, które cenią kontakt z ludźmi oraz nie lubią skomplikowanych i rozbudowanych programów.
- Chcieliśmy maksymalnie uprościć proces zarządzania, mając na uwadze, że istniejące rozwiązania skupiają się bardziej na liczbie funkcji niż na tym, aby użytkownik w najprostszy sposób mógł wykonywać poszczególne działania. - stwierdza Marcin Dąbrowski, jedna z osób odpowiedzialnych za interakcję użytkowników aplikacji.
Rozwiązanie, które proponują twórcy Magello, zostało już kilkukrotnie docenione, zdobywając istotne w branży turystycznej nagrody i wyróżnienia. Autorzy systemu mają na swoim koncie m.in. nagrodę główną w konkursie Tech.Travel Award 2015, a także nagrodę specjalną, którą odebrali z rąk samego Ministra Sportu i Turystyki.
W ostatnim czasie zespół tej firmy postanowił również dostarczyć operatorom sporą dawkę wiedzy dotyczącej możliwości rozwoju biznesu w sieci. Od niedawna dostępny jest więc specjalny e-book, który stanowi przydatną kompilację wiedzy, z której mogą skorzystać operatorzy. Z publikacji dowiemy się m.in. jak uzyskać lepsze efekty w Internecie, co mogą dać naszej firmie płatności masowe oraz jak lepiej poznać klientów korzystając z narzędzi do analityki. Plik można aktualnie pobrać bezpłatnie tutaj.
W turystyce wciąż jest miejsce na nowe propozycje, które pozwolą zwiększyć skuteczność przedsiębiorstw organizujących wyjazdy. W przypadku Magello zostały osiągnięte konkretne efekty, z których już na co dzień korzystają klienci firmy. Dobrze przemyślana aplikacja, skupienie na potrzebach klienta oraz uznanie ze strony branży powodują, że powyższe rozwiązanie można uznać za jedną z najciekawszych propozycji tego roku skierowanych do organizatorów wyjazdów.