meeting.pl pomoże zorganizować spotkanie
Internetowa porównywarka ofert obiektów konferencyjno-eventowych meeting.pl to narzędzie, dzięki któremu możliwe jest szybkie przeprowadzenie rezerwacji i zakupu miejsc na konferencje i wydarzenia firmowe. Nawet te najbardziej skomplikowane.
Za pomocą intuicyjnego kreatora organizatorzy w kilku prostych krokach mogą złożyć w pełni profesjonalne zapytanie ofertowe i skierować je do wybranych hoteli. To oszczędność czasu, podobnie jak analiza porównawcza otrzymanych ofert, która w meeting.pl działa automatycznie i jest bardzo przejrzysta. System meeting.pl to także duże ułatwienie dla samych hotelarzy – spływające jasne i szczegółowe zapytanie ofertowe, pozwalają nie tylko dobrze zorganizować konferencję, ale również w krótkim czasie przygotować jej wycenę i przesłać odpowiedzi do klienta.
Dla wszystkich użytkowników systemu dostępny jest też rozbudowany system pomocy składający się z modułów: Centrum pomocy, Webianaria, FAQ, Tutoriale. Aby korzystać z meeting.pl konieczne jest dokonanie wcześniejszej rejestracji, zarówno przez organizatorów, jak i hotelarzy. Ma to zapewnić bezpieczeństwo systemu – obiekty od początku mają informację kto jest autorem zapytania ofertowego. Rejestracja hotelu w systemie meeting.pl jest całkowicie bezpłatna. System pobiera wynagrodzenie prowizyjne dopiero po zrealizowanej i zapłaconej konferencji.
Dowiedz się więcej na: www.meeting.pl
Źródło: MICEPoland.pl, data dostępu: 28.01.2015