O co najczęściej pytają goście hotelowi?
Dostęp do internetu, możliwość korzystania z pralni hotelowej czy oferta rekreacyjna – to tylko niektóre z usług mających istotny wpływ na wybór obiektu noclegowego. Przedstawiciele sieci Best Western sprawdzili, o co najczęściej pytają ich goście rezerwując pokój.
Najważniejszy w hotelu, zarówno dla turystów biznesowych, jak i indywidualnych, okazał się dostęp do internetu. To właśnie o możliwość połączenia z siecią najczęściej pytali goście niemal wszystkich obiektów należących do Best Western w Polsce.
Na liście priorytetów znalazła się także dogodna lokalizacja. Często pytano o drogę z hotelu m.in. do centrum miasta, postoju taksówek, apteki czy też najbliższego sklepu. Okazuje się, że parking hotelowy, klimatyzacja obiektu oraz oferta rekreacyjna odgrywają równie istotną rolę. Zdecydowana większość gości pytała też o możliwość wcześniejszego zajęcia i późniejszego zwolnienia pokoju.
Mniejsze znaczenie dla osób podróżujących ma dostęp do oferty room-service oraz możliwość korzystania z pralni hotelowej. Te usługi nie mają większego wpływu na decyzję w kwestii rezerwacji pokoju w danym hotelu. Natomiast akceptowanie zwierząt domowych w obiekcie to pytanie zadawane nie tylko przez miłośników czworonogów, ale także osoby preferujące odpoczynek bez swoich pupili.
Przedstawiciele hoteli Best Western mieli również okazję odpowiedzieć na szereg nietypowych pytań zadawanych przez gości. Wśród nich znalazła się m.in. prośba o mydło w kostce czy miskę dla psa. Pytano też o wymiary ręczników hotelowych oraz kolor mebli w pokojach. Pracownicy hoteli Best Western są przygotowani na odpowiedź na każde pytanie, nawet dotyczące zakwaterowania w Krakowie w pokoju z widokiem na… morze. Do zabawnych sytuacji z pewnością można zaliczyć również prośbę gości jednego z hoteli Best Western w stolicy Małopolski, którzy poprosili pracowników recepcji o towarzyszenie w zwiedzaniu miasta i wykonanie sesji zdjęciowej.
Źródło: Dziennik Turystyczny, data dostępu 1.09.2013