Podręcznik recepcjonisty i managera

Zestaw praktycznych porad dla pracowników branży hotelarskiej przygotowany przez Portal e-hotelarstwo.com

Choroba lub śmierć gościa w hotelu, prawidłowy check in, rezygnacja gościa z noclegu, problemy z awanturującymi się w nocy turystami i uczestnikami wyjazdów służbowych, kłopoty z rzeczami pozostawionymi przez nocujących…

Zarówno personel recepcji oraz kierownik front desku, a wreszcie i manager obiektu noclegowego mają codziennie do czynienia z tymi i dziesiątkami podobnych problemów.

Portal e-hotelarstwo.com przypomina więc kilka podstawowych procedur i kilka porad, które – ponieważ dotyczą wspomnianych sytuacji – powinny być zawsze pod ręką każdego hotelarza. Kliknij tutaj aby je poznać.

źródło: e-hotelarstwo.com data dostępu 23.04.2013 r.

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×