Przydatne narzędzia pomocne w działaniach marketingowych
Blog eholiday.pl, zaproponował kilka aplikacji internetowych, które mogą okazać się pomocne w prowadzeniu działań marketingowych.
MailChimp – jeśli poszukujesz narzędzia do wysyłki Malingów, warto rozważyć wybór mailchimp. Po pierwsze to świetna i przyjazna aplikacja, po drugie – stanowi alternatywę dla dostępnych na naszym rynku systemów takich, jak Freshmail czy Getresponse. Poza tym w przypadku niewielkich hoteli i obiektów noclegowych, darmowe konto może nam w zupełności wystarczyć.
Sentione oraz brand24 – to najbardziej popularne narzędzia do monitorowania Internetu. Jeśli chcesz wiedzieć, co o Twojej firmie mówią klienci w mediach społecznościowych, na forach internetowych, warto rozważyć wybór jednej z tych aplikacji.
Positiononly – polskie narzędzie pozwalające na śledzenie efektów działań związanych z pozycją danej strony w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki Positiononly będziesz mógł zweryfikować pracę specjalistów z zakresu SEO, którzy dbają o wartościowy ruch na Twojej stronie internetowej.
Prezi – bardzo ciekawe narzędzia do tworzenia prezentacji multimedialnych. Jeśli masz dość topornych slajdów w Power Poincie, ta aplikacja zaskoczy Ciebie, a następnie Twoich słuchaczy. W odróżnieniu od materiałów w ppt, prezentację w prez. tworzy się na zasadzie interaktywnej mapy myśli. Dzięki temu prezentacje w tym programie są bardzo, a nierzadko bardzo widowiskowe.
TweetDeck – jeśli prowadzisz co najmniej jedno konto na Twitterze i chcesz nim optymalnie zarządzać, powinieneś przetestować tę aplikację. Dzięki systemowi zakładek poradzisz sobie z śledzeniem ważnych i potrzebnych informacji. TweetDeck umożliwia też planowanie kolejnych tweetów.
Pocket – jeśli robisz research informacji na dany temat, ale nie masz czasu przeczytać wszystkich interesujących Cię tekstów, to narzędzie jest dla Ciebie. Tera cały kontent trafia do Twojej „kieszeni” i sięgasz do niego wówczas, kiedy masz na to czas.
Źródło: Blog eholiday.pl, data dostępu: 08.07.2015