Raport na temat marketingu internetowego hoteli i obiektów konferencyjnych 2019/2020
Portal MojeKonferencje.pl prezentuje raport dotyczący marketingu internetowego hoteli i obiektów konferencyjnych 2019/2020.
Piąta, jubileuszowa edycja raportu oparta na wynikach badania zrealizowanego przez mojekonferencje.pl tak jak w minionych latach pokazuje podejście rynku hotelarskiego do marketingu internetowego, a także wskazuje, w jaki sposób i w jakim stopniu wykorzystuje on narzędzia marketingowe.
2020 to zdecydowanie będzie rok nowo-ści i nowych wyzwań w zakresie mar-ketingu internetowego na rynku hotelarskim.
Hotelarze wskazali, że planują wprowadzić nowości do swojej komunikacji marketingowej. Wśród planowanych działań znajduje się zarówno wprowadzenie bloga na istniejącą stronę internetową, jak i odświeżenie istniejącej witryny. W planach hotelarzy pojawiają się również wprowadzenie kanału na YouTube, wideo marketing, a wśród obiektów, które do tej pory nie były aktywne w wyszukiwarce Google, rozpoczęcie działań w zakresie pozycjonowania i aktywacji kampanii Google Ads.
Marketing internetowy hoteli i obiektów konferencyjnych 2019/2020
Materiał opracowała Dagmara Plata-Alf.
Źródło: mojekonferencje.pl, biznes-hotel.pl, data dostępu 09.01.2020