Regionalna debata "Produkt wiedza i współpraca..." w Poznaniu

Bez współpracy nie da się obniżyć kosztów promocji. Nikt nie kwestionował tak postawionej tezy podczas spotkania szkoleniowego, które odbyło się w 19 października w Poznaniu. „Wiedza, produkt i współpraca kluczem do sukcesu w turystyce” to cykl spotkań organizowanych przez Polską Organizację Turystyczną wspólnie z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi, tym razem wielkopolską.

 

Gospoadarzami spotkania byli Ewa Przydrożny, dyrektor biura Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej oraz Jacek Janowski, wicedyrektor Departamentu Produktu Turystycznego i Współpracy Regionalnej w POT.
Gości powitali  dr Bartłomiej Walas, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Tomasz Wiktor prezes Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej, który przedstawił strategię rozwoju turystyki w regionie a także dotychczasowe zrealizowane przez WOT działania między innymi w zakresie rozbudowy systemu informacji turystycznej.

W części szkoleniowej wystąpili: Paweł Lewandowski, dyrektor Zagranicznego Ośrodka POT w Niemczech z prezentacją nt profilu niemieckiego turystu oraz z konkretnymi wskazówkami jak budować skuteczną ofertę na ten rynek. Krystyna Hartenberger-Pater, dyrektor Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej opowiedziała o doświadczeniach regionu z wykorzystaniem blogów i blogerów w promocji wybranych turystycznych profili.

Kolejnym prelegentka prof. Magdalena Kachniewska ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przedstawił prezentację nt. synergii turystyki, kultury i nowych technologii. Na zakończenie odbyła się regionalna debata, w której wzięli udział: Tomasz Wiktor, prezes WOT, Jan Mazurczak, prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, Agnieszka Rzempała-Chmielewska, wicedyrektor wydziału kultury, sportu, turystyki i promocji starostwa powiatowego w Gnieźnie, Przemysław Dębski, burmistrz Pyzdr, Karolina Gnusowska-Weiss, prezes oddziału wielkopolskiego Polskiej Izby Turystyki oraz Olaf Makiewicz, właściciel Olandii. Debatę moderował dr Piotr Zmyślony z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Krystyna Hartenberger-Pater - Blogosfera

Magdalena Kachniewska - Synergia turystyki, kultury i nowych technologii

Paweł Lewandowski - Analiza rynku niemieckiego

Tomasz Wiktor - Nowe technologie w promocji produktów turystycznych

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×