Sprawdzone sposoby na zwiększenie ruchu na twoim portalu

Oto kilka sprawdzonych sposobów, pozwalających pozyskać dodatkowych użytkowników z wyników organicznych wyszukiwarki dzięki zmianom, które możesz samodzielnie wprowadzić, nawet w kilka minut.

Title i meta description

Dobrze jest zadbać o tytuł i opis w wynikach wyszukiwarek. Chcesz opublikować artykuł lub dodać do oferty nowy produkt? Pamiętaj, aby w znaczniku title zawrzeć pełny tytuł lub nazwę produktu. Możesz dodatkowo zaciekawić użytkownika poprzez dodanie tzw. wezwania do działania (ang. call to action), np. „Sprawdź nasze typy”, „Ostatnie sztuki”.

Modyfikując zawartość znacznika title, możesz również wpływać na widoczność serwisu na zapytania długiego ogona (ang. long tail), czyli bardziej doprecyzowane, składające się z kilku słów. Wystarczy, że rozszerzysz tytuł artykułu lub nazwę produktu o kilka dodatkowych słów.

W znaczniku meta description dobrze jest umieścić wprowadzenie do publikacji lub najważniejsze informacje o ofercie produktu, aby użytkownik wiedział, co może znajdować się na stronie.

Innym sposobem na przykucie uwagi użytkowników i pozyskanie większej liczby kliknięć są znaki specjalne, proste piktorgramy, np. telefonu.

Dane strukturalne

Udostępniając robotom sieciowym informacje, które będą mogły zinterpretować, można liczyć na wyniki rozszerzone (ang. rich snippets), np. miniaturę przy przepisie potrawy lub ocenę produktu, a tym samym na ciekawszy wygląd i wpływ na współczynnik klikalności (ang. CTR, click through rate).

Content

Należy pamiętać o przydatności treści w serwisie. Można je udoskonalić przez dodatkowe elementy, takie jak:

    tabele,
    listy wypunktowane,
    zdjęcia, infografiki,
    video,
    formularze i elementy call to action.

 

Przeczytaj cały artykuł

Źródło: NowyMarketing.pl, data dostępu: 16.08.2017

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×