TravelBird podbija branżę hotelarską
Już ponad 120 renomowanych hoteli zdecydowało się na rozpoczęcie współpracy z TravelBird. Firma, która rozpoczęła działalność w Holandii ponad 4 lata temu, obecnie działa w 17 krajach europejskich, a od roku prężnie rozwija się na rynku polskim.
Już ponad 120 renomowanych hoteli zdecydowało się na rozpoczęcie współpracy z TravelBird. Firma, która rozpoczęła działalność w Holandii ponad 4 lata temu, obecnie działa w 17 krajach europejskich, a od roku prężnie rozwija się na rynku polskim. Portal buduje silną pozycję na międzynarodowym rynku turystycznym i stanowi atrakcyjnego partnera e-commerce dla hotelarzy.
Idea TravelBird jest prosta - inspirować do podróży klienta niezdecydowanego, proponować mu najbardziej atrakcyjne cenowo pakiety wypoczynkowe. Każdego dnia na stronie pojawia się 6 nowych ofert z dużymi rabatami, które miesięcznie przyciągają setki tysięcy potencjalnych klientów.
Strona utrzymana jest w prostej, przejrzystej formie, a hotele zyskują na niej dużą widoczność w specjalnie dedykowanych kategoriach tematycznych.
TravelBird oferuje swoim partnerom marketing w różnych kanałach internetowych - w mediach społecznościowych, wyszukiwarce Google, a także newsletterach, które codziennie docierają do ponad 2 milionów subskrybentów. Obejmuje to również współpracę afiliacyjną z licznymi portalami tematycznymi, a co ciekawe - międzynarodowy zasięg firmy daje hotelom możliwość promocji i sprzedaży pakietów za granicą, np. na rynku niemieckim czy holenderskim. Hotelarze coraz częściej decydują się na współpracę z portalem, gdyż korzyści płynące ze zwiększonej widoczności w sieci przekładają się na zwiększenie zysków i obłożenia ich obiektów. Na promocji i sprzedaży pakietów online się nie kończy - TravelBird oferuje również kompleksową obsługę klienta.
“Nawiązaliśmy współpracę w październiku ubiegłego roku. Powiem szczerze, że nie spodziewałem się tak świetnych rezultatów. TravelBird promował nasze hotele nie tylko na rynku polskim, ale także holenderskim, belgijskim, niemieckim, duńskim i szwedzkim. Goście rezerwują pakiety pobytowe na portalu zarówno w niskim, jak i wysokim sezonie, efektywnie zwiększając obłożenie naszych hoteli. W naszej współpracy cenię sobie przede wszystkim elastyczność i personalny kontakt z TravelBird.”
mówi Mateusz Stępień, Revenue Manager w krakowskiej grupie hotelowej
TravelBird to holenderska firma z siedzibą w Amsterdamie. W ciągu czterech lat jej liczba pracowników wzrosła od 2 do ponad 500, a wartość firmy w listopadzie 2014 roku szacowana była na 140 milionów euro. Do ostatnich inwestorów należą między innymi: Global Founders Capital i Rocket Internet.
Źródło: TravelBird, korespondencja nadesłana 03.02.2015