Trzy sposoby na promocję lokalu na Facebooku

Media społecznościowe ułatwiły dotarcie do szerszego grona odbiorców. Każdy może samodzielnie założyć fanpage i publikować na nim informacje o swoim lokalu.

Ta łatwość dostępu powoduje jednak trudności z wyróżnieniem się na tle konkurencji. Drugim problemem są fani - ich zdobycie wymaga czasu i sporego zaangażowania. Jeśli takie problemy nie są Ci obce - koniecznie poznaj sposoby na promocję swojego biznesu na Facebooku.

Najważniejsza zasada komunikacji w social media to regularność. Dzięki systematycznemu publikowaniu postów zbudujesz świadomość swojej marki i spowodujesz, że fani o Tobie nie zapomną. Pomysłów na wpisy jest mnóstwo - prezentuj ofertę lokalu, publikuj zdjęcia z ciekawych eventów, przedstawiaj swoją obsługę. Ważny jest pomysł i różnorodność. Oprócz treści związanych stricte z działalnością lokalu - umieszczaj też wpisy rozrywkowe. Dla wielu osób korzystanie z Facebooka to forma odpoczynku. Urozmaicenie komunikacji o wpisy z zabawnymi grafikami, pytaniami otwartymi czy konkursami może poprawić Twój wizerunek i zwiększyć zaangażowanie odbiorców.

Przeczytaj cały artykuł na Horecanet.pl

źródło: Horecanet.pl, data dostępu: 22.05.2014

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×