Trzy sposoby na przyciągnięcie klientów dzięki social media
Social media w swojej strukturze przypominają dialog. Każda akcja rodzi reakcję, a przynajmniej do tego powinniśmy dążyć. Za pomocą kilku tricków, interaktywność możemy wykorzystać do zwiększenia sprzedaży.
Stwórz wydarzenie na Facebooku
Zasięgi postów na Facebooku spadają, ale stworzenie wydarzenia przy profilu pozwoli Ci na szersze dotarcie do odbiorców. Każda osoba, która kliknie “dołącz” wyświetli informację o imprezie swoim znajomym, co będzie dla Ciebie niemałą reklamą. Dlatego bądź kreatywny, wymyśl co może przyciągnąć klientów do restauracji i przekuj swój pomysł w rzeczywistość. Dodatkowo, jeśli podepniesz do swojego WiFi usługę Social WiFi - każda osoba, która z niego skorzysta dostanie automatycznie notyfikację na Facebooku z informacją o wydarzeniu.
Przygotuj promocje specjalnie dla użytkowników Twojego WiFi
Doceń osoby, które odwiedzają Twój lokal. Możesz przygotować dla nich specjalną akcję, o której dowiedzą się po zalogowaniu do sieci. Takie Promocje na żywo możesz stworzyć w panelu administracyjnym Social WiFi. W specjalnym edytorze promocji, znajdziesz prosty szablon lub opcję załączenia gotowej grafiki. Wszystko zależy od pomysłu i chęci.
Źródło: Horecanet.pl, data dostępu: 09.10.2014