Wiedza produkt i współpraca kluczem do sukcesu w turystyce
Zapraszamy do zapoznania się z materiałami szkoleniowymi realizowanymi podczas pierwszej części projektu szkoleniowego pt. „Wiedza, produkt i współpraca kluczem do sukcesu w turystyce”.
Pobierz prezentacje:
31.06.2016 Olsztyn (WMROT)
Synergia turystyki, kultury i nowych technologii - przejściowa moda, czy stabilny trend?
03.09.2015 Bydgoszcz (K-POT)
„Dlaczego warto (się) badać” - o badaniach ruchu turystycznego...
Konstelacje Dobrych Miejsc - marka w budowie
Odbiorcy, nasze zasoby i konkurencja, czyli wstęp do tworzenia produktu turystycznego
Partnerstwo publiczno-prywatne w turystyce
Współpraca kluczem do sukcesu – debata regionalna
14.06.2015 Mościbrody (MROT)
Światowe Dni Młodzieży, wydarzenie dla ducha i ... dla biznesu_ - POIT Madryt
Od pomysłu do komercjalizacji czyli jak wykorzystać potencjał i sprzedawać produkty turystyczne
Budowanie produktu i usługi w internecie czyli o wykorzystaniu nowych technologii
08.06.2015 Lublin (LROT)
Budowa wizerunku i marki wydarzeń kulturalnych w kontekście pozyskiwania partnerów komercyjnych.
Oferta skrojona na miarę nordyckiego turysty
Wydarzenia narzędziem do promocji i sprzedaży
22.05.2015 Muszyna (MOT)
Pakietowanie i komercjalizacja produktów turystycznych
Światowe Dni Młodzieży, wydarzenie dla ducha i ... dla biznesu_ - POIT Madryt
23.04.2015 Tczew (PROT)
Jak przyciągnąć klienta z Niemiec
Nowe technologie czyli efektywne planowanie i wdrożenie projektów mobilnych