Firma krok po kroku

Jak wykorzystać Instagram do promocji obiektu noclegowego?

W ubiegłym roku liczba użytkowników Instagrama na świecie przekroczyła pół miliarda. W Polsce popularność serwisu również ciągle rośnie. Jak...

więcej

F-commerce. Jak skutecznym narzędziem marketingowym jest Facebook?

F-commerce jest na polskim rynku stosunkowo nowym pojęciem, dla niektórych marketerów jeszcze zupełnie obcym. Pod tą enigmatyczną nazwą kryją się...

więcej

Podstawowe błędy początkującego restauratora

Prowadzenie własnego biznesu to ciężki kawałek chleba. Na każdym niemal kroku pojawiają się mniejsze bądź większe utrudnienia, z którymi musi sobie...

więcej

Narzędzia przydatne w content marketingu

Autorzy bloga eholiday.pl opublikowali listę interesujących narzędzi pomocnych w zarządzaniu, redagowaniu i dystrybucji atrakcyjnego wizualnie...

więcej

Agencie, własne www i apka to za mało

Agenci muszą zaoferować klientom coś więcej niż zwykłą witrynę internetową czy aplikację mobilną - wynika z raportu ekspertów targów World Travel...

więcej

Jak prowadzić profil firmy na LinkedInie?

Prowadzisz profil firmy na Facebooku, Twitterze i Instagramie, ale wciąż nie masz konta na LinkedInie? A może już dawno założyłeś profil na tym...

więcej

Jak wybrać nazwę dla obiektu noclegowego?

Tym jak wybierać nazwę dla firmy, produktu czy po prostu marki, wylano mnóstwo słów. I chyba wciąż za mało… Sprawdziliśmy najczęściej pojawiające się...

więcej

Frazy kluczowe: wybieraj rozsądnie...

Dobór fraz kluczowych to podstawa sukcesu wszystkich działań SEO. Zanim rozpoczniemy więc walkę o pierwsze pozycje w wyszukiwarce, zadbajmy o to, żeby...

więcej

Jak zaaranżować ogródek na chłodne dni?

Ciężko nam się rozstać z latem, więc mimo, iż dni zaczynają być chłodniejsze, wciąż chętnie wybieramy siedzenie na powietrzu. Ogródek może...

więcej

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×