![](/typo3conf/ext/local/Resources/Public/img/blank-img.png)
![](/fileadmin/_processed_/0/e/csm_main-1_bd670f948a.jpg)
Hotelarstwo
![](/fileadmin/_processed_/d/6/csm_Pokoj_Lux_46da7394e4.jpg)
Czy warto inwestować w condohotele?
Trwa boom na polskie condohotele. W budowie jest kilkanaście inwestycji w dużych polskich miastach, które dostarczą ok. 2500 nowych apartamentów tego...
Jak odpowiadać na negatywne opinie w internecie?
Negatywne opinie gości hotelowych w internecie będą się pojawiać zawsze, nie istnieje bowiem hotel idealny.
Jak przygotować świąteczny pakiet hotelowy?
Polacy coraz częściej wybierają spędzanie świąt poza domem. Jak odpowiednio przygotować ofertę, żeby zadowolić nawet najbardziej wymagających gości i...
To będzie dobry sezon dla hotelarzy
Jak pokazują wstępne dane dotyczące obłożenia hoteli, ten rok w turystyce będzie udany. Choć pierwsze informacje z rynku nie zapowiadają przekroczenia...
Konsekwencje prawne bezpodstawnego posługiwania się nazwą „hotel”
Część przedsiębiorców prowadzących działalność związaną ze świadczeniem usług hotelarskich nie zdaje sobie sprawy, że nazwa „hotel”, tak samo jak...
Guest Connect - brakujące ogniwo efektywnego procesu sprzedaży
Ostatnia dekada była dla branży hotelarskiej okresem dynamicznych zmian. Popularyzacja usług internetowych oraz digitalizacja kanałów sprzedaży...
Hotele chcą oferować bardziej spersonalizowaną obsługę
Firma Zebra Technologies Corporation , dostawca rozwiązań do identyfikacji, śledzenia oraz zarządzania zasobami i procesami, opublikowała dziś wyniki...
Kiedy gość nie pojawia się w obiekcie, czyli co warto wiedzieć na temat "niedojazdów"
Klienci rezerwują termin przyjazdu, a potem rezygnują. Czasami informując o tym, a czasami nie. Dla naszej rodzimej branży turystycznej jest to jeden...
Czego najbardziej obawiają się hotelarze?
Przedstawiciele branży hotelarskiej w Polsce za największe zagrożenia dla swojej działalności uznają obecnie odpowiednio: niekorzystne warunki...