![](/typo3conf/ext/local/Resources/Public/img/blank-img.png)
![](/fileadmin/_processed_/0/e/csm_main-1_bd670f948a.jpg)
Hotelarstwo
Rzeczy pozostawione w hotelu
Prosta z pozoru sprawa jaką jest znalezienie i wydanie rzeczy pozostawionej w obiekcie noclegowym zawiera kilka pułapek. Warto ich uniknąć, by nie...
Hotelarze przeciwko stawkom za użytkowanie praw autorskich
Zasady i kryteria, którymi powodował się Zespół Orzekający Komisji Prawa Autorskiego, ustalając obowiązującą od 10 lipca tabelę stawek zarządzania...
Zakres obowiązków recepcjonisty. Jaki właściwie jest?
Jednego zakresu obowiązków recepcjonisty nie ma, a ilość zadań nie jest równoważna ilości wykonywanej pracy.
Pierwszy gość VIP w naszym hotelu
Przyjazd VIP-a, czyli Bardzo Ważnej Osoby do hotelu to się może zdarzyć każdemu! Ten stres, zakłopotanie, obawa, że coś się nie uda. I dziesiątki...
Gościom hotelowym najbardziej przeszkadza hałas
Hałas, windy oraz brzydkie zapachy – na to najczęściej skarżą się podróżujący po hotelach w różnych częściach świata.
System rezerwacji. Jak go wybrać?
System rezerwacji hotelowej to prawdę mówiąc jeden z kluczowych czynników sukcesu hotelu. Na chwilę obecną większość hoteli już posiada lub stoi przed...
Regulamin hotelu - dokument wielkiej wagi
Gdy wszystko idzie dobrze, niepotrzebne są umowy i wszyscy są zadowoleni. Gdy jednak rzeczy zaczynają iść nie pomyśli którejś ze stron lub wydarza się...
Pokoje na godziny. Głos branży
Hotel Pomorski w Bydgoszczy to kolejny obiekt w Polsce, który wprowadził do swojej oferty „pokoje na godziny”. Większość przedstawicieli branży...
Niekwestionowana siła marki w hotelarstwie
Rynek hotelowy w ostatnich latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Po okresie niskiego popytu na usługi hotelowego i znacznego pogorszenia...