

Hotelarstwo
Hotele chcą oferować bardziej spersonalizowaną obsługę
Firma Zebra Technologies Corporation , dostawca rozwiązań do identyfikacji, śledzenia oraz zarządzania zasobami i procesami, opublikowała dziś wyniki...
Kiedy gość nie pojawia się w obiekcie, czyli co warto wiedzieć na temat "niedojazdów"
Klienci rezerwują termin przyjazdu, a potem rezygnują. Czasami informując o tym, a czasami nie. Dla naszej rodzimej branży turystycznej jest to jeden...
Czego najbardziej obawiają się hotelarze?
Przedstawiciele branży hotelarskiej w Polsce za największe zagrożenia dla swojej działalności uznają obecnie odpowiednio: niekorzystne warunki...
Jak osiągnąć wysoki standard obsługi?
Pierwsze wrażenie, kontakt wzrokowy po pięciu sekundach od wejścia do hotelu, otwarta postawa ciała, aktywne słuchanie, czy sprzedaż sugestywna...
Findbed - Płać ile chcesz za noclegi w Polsce
Na rynku hotelarskim debiutuje właśnie Findbed – pierwszy w Polsce serwis internetowy, który pozwala wyszukać nocleg po cenie zasugerowanej przez...
Czy hotelom opłaca się współpraca z blogerami?
Reklama hotelu w blogosferze może okazać się dobrym pomysłem, jeśli chcesz, aby marka Twojego hotelu zaistniała w Internecie. Sprawdź, co zyskasz na...
Zamiast za dobę płać za godzinę
Hotel na 3, 6 lub 12 godzin? W Hiszpanii usługa taka dostępna jest już od kilku lat. Teraz sukces portalu oferującego zakwaterowanie w kilkugodzinnych...
Czego Recepcjoniście robić nie wolno?
Drodzy recepcjoniści, wasza praca nie jest ani łatwa ani trudna. Miewacie wiele obowiązków, wykonujecie różne czynności, niekiedy niezwiązane z...
Jak przygotować dobry opis obiektu noclegowego?
Dobry unikalny opis obiektu to dziś po prostu wymóg, warunek konieczny. Koniec kropka. Czy ktoś zdecyduje się na wybór naszej oferty, jeżeli ta jest...