Hotelarstwo

Prognozy dla branży hotelarskiej w nadchodzącym roku

Rok 2018 będzie na rynku hotelarskim czasem testów, zmian i nowych szans. Dobrze jest przeprowadzić nowe otwarcie w oparciu o wiedzę o nadchodzących...

więcej

CRASH Mondays11: Content Marketing

8 stycznia kolejna edycja krakowskich spotkań Crash Mondays. Tym razem mowa będzie o content marketingu.

Podczas XI Crash Mondays specjaliści podejmą...

więcej

Czy warto inwestować w condohotele?

Trwa boom na polskie condohotele. W budowie jest kilkanaście inwestycji w dużych polskich miastach, które dostarczą ok. 2500 nowych apartamentów tego...

więcej

Jak odpowiadać na negatywne opinie w internecie?

Negatywne opinie gości hotelowych w internecie będą się pojawiać zawsze, nie istnieje bowiem hotel idealny.

więcej

Jak przygotować świąteczny pakiet hotelowy?

Polacy coraz częściej wybierają spędzanie świąt poza domem. Jak odpowiednio przygotować ofertę, żeby zadowolić nawet najbardziej wymagających gości i...

więcej

To będzie dobry sezon dla hotelarzy

Jak pokazują wstępne dane dotyczące obłożenia hoteli, ten rok w turystyce będzie udany. Choć pierwsze informacje z rynku nie zapowiadają przekroczenia...

więcej

Konsekwencje prawne bezpodstawnego posługiwania się nazwą „hotel”

Część przedsiębiorców prowadzących działalność związaną ze świadczeniem usług hotelarskich nie zdaje sobie sprawy, że nazwa „hotel”, tak samo jak...

więcej

Guest Connect - brakujące ogniwo efektywnego procesu sprzedaży

Ostatnia dekada była dla branży hotelarskiej okresem dynamicznych zmian. Popularyzacja usług internetowych oraz digitalizacja kanałów sprzedaży...

więcej

Hotele chcą oferować bardziej spersonalizowaną obsługę

Firma Zebra Technologies Corporation , dostawca rozwiązań do identyfikacji, śledzenia oraz zarządzania zasobami i procesami, opublikowała dziś wyniki...

więcej

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×