Hotelarstwo

Hotele chcą oferować bardziej spersonalizowaną obsługę

Firma Zebra Technologies Corporation , dostawca rozwiązań do identyfikacji, śledzenia oraz zarządzania zasobami i procesami, opublikowała dziś wyniki...

więcej

Kiedy gość nie pojawia się w obiekcie, czyli co warto wiedzieć na temat "niedojazdów"

Klienci rezerwują termin przyjazdu, a potem rezygnują. Czasami informując o tym, a czasami nie. Dla naszej rodzimej branży turystycznej jest to jeden...

więcej

Czego najbardziej obawiają się hotelarze?

Przedstawiciele branży hotelarskiej w Polsce za największe zagrożenia dla swojej działalności uznają obecnie odpowiednio: niekorzystne warunki...

więcej

Jak osiągnąć wysoki standard obsługi?

Pierwsze wrażenie, kontakt wzrokowy po pięciu sekundach od wejścia do hotelu, otwarta postawa ciała, aktywne słuchanie, czy sprzedaż sugestywna...

więcej

Findbed - Płać ile chcesz za noclegi w Polsce

Na rynku hotelarskim debiutuje właśnie Findbed – pierwszy w Polsce serwis internetowy, który pozwala wyszukać nocleg po cenie zasugerowanej przez...

więcej

Czy hotelom opłaca się współpraca z blogerami?

Reklama hotelu w blogosferze może okazać się dobrym pomysłem, jeśli chcesz, aby marka Twojego hotelu zaistniała w Internecie. Sprawdź, co zyskasz na...

więcej

Zamiast za dobę płać za godzinę

Hotel na 3, 6 lub 12 godzin? W Hiszpanii usługa taka dostępna jest już od kilku lat. Teraz sukces portalu oferującego zakwaterowanie w kilkugodzinnych...

więcej

Czego Recepcjoniście robić nie wolno?

Drodzy recepcjoniści, wasza praca nie jest ani łatwa ani trudna. Miewacie wiele obowiązków, wykonujecie różne czynności, niekiedy niezwiązane z...

więcej

Jak przygotować dobry opis obiektu noclegowego?

Dobry unikalny opis obiektu to dziś po prostu wymóg, warunek konieczny. Koniec kropka. Czy ktoś zdecyduje się na wybór naszej oferty, jeżeli ta jest...

więcej

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×