

Hotelarstwo
To będzie dobry sezon dla hotelarzy
Jak pokazują wstępne dane dotyczące obłożenia hoteli, ten rok w turystyce będzie udany. Choć pierwsze informacje z rynku nie zapowiadają przekroczenia...
Konsekwencje prawne bezpodstawnego posługiwania się nazwą „hotel”
Część przedsiębiorców prowadzących działalność związaną ze świadczeniem usług hotelarskich nie zdaje sobie sprawy, że nazwa „hotel”, tak samo jak...
Guest Connect - brakujące ogniwo efektywnego procesu sprzedaży
Ostatnia dekada była dla branży hotelarskiej okresem dynamicznych zmian. Popularyzacja usług internetowych oraz digitalizacja kanałów sprzedaży...
Hotele chcą oferować bardziej spersonalizowaną obsługę
Firma Zebra Technologies Corporation , dostawca rozwiązań do identyfikacji, śledzenia oraz zarządzania zasobami i procesami, opublikowała dziś wyniki...
Kiedy gość nie pojawia się w obiekcie, czyli co warto wiedzieć na temat "niedojazdów"
Klienci rezerwują termin przyjazdu, a potem rezygnują. Czasami informując o tym, a czasami nie. Dla naszej rodzimej branży turystycznej jest to jeden...
Czego najbardziej obawiają się hotelarze?
Przedstawiciele branży hotelarskiej w Polsce za największe zagrożenia dla swojej działalności uznają obecnie odpowiednio: niekorzystne warunki...
Jak osiągnąć wysoki standard obsługi?
Pierwsze wrażenie, kontakt wzrokowy po pięciu sekundach od wejścia do hotelu, otwarta postawa ciała, aktywne słuchanie, czy sprzedaż sugestywna...
Findbed - Płać ile chcesz za noclegi w Polsce
Na rynku hotelarskim debiutuje właśnie Findbed – pierwszy w Polsce serwis internetowy, który pozwala wyszukać nocleg po cenie zasugerowanej przez...
Czy hotelom opłaca się współpraca z blogerami?
Reklama hotelu w blogosferze może okazać się dobrym pomysłem, jeśli chcesz, aby marka Twojego hotelu zaistniała w Internecie. Sprawdź, co zyskasz na...