Hotelarstwo

Pierwszy gość VIP w naszym hotelu

Przyjazd VIP-a, czyli Bardzo Ważnej Osoby do hotelu to się może zdarzyć każdemu! Ten stres, zakłopotanie, obawa, że coś się nie uda. I dziesiątki...

więcej

Gościom hotelowym najbardziej przeszkadza hałas

Hałas, windy oraz brzydkie zapachy – na to najczęściej skarżą się podróżujący po hotelach w różnych częściach świata.

więcej

System rezerwacji. Jak go wybrać?

System rezerwacji hotelowej to prawdę mówiąc jeden z kluczowych czynników sukcesu hotelu. Na chwilę obecną większość hoteli już posiada lub stoi przed...

więcej

Regulamin hotelu - dokument wielkiej wagi

Gdy wszystko idzie dobrze, niepotrzebne są umowy i wszyscy są zadowoleni. Gdy jednak rzeczy zaczynają iść nie pomyśli którejś ze stron lub wydarza się...

więcej

Pokoje na godziny. Głos branży

Hotel Pomorski w Bydgoszczy to kolejny obiekt w Polsce, który wprowadził do swojej oferty „pokoje na godziny”. Większość przedstawicieli branży...

więcej

Niekwestionowana siła marki w hotelarstwie

Rynek hotelowy w ostatnich latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Po okresie niskiego popytu na usługi hotelowego i znacznego pogorszenia...

więcej

Hotelarzu, pozwól się odnaleźć!

Przez ostatnie lata marketing w hotelarstwie zdominowany został przez nowoczesne rozwiązania, w tym głównie przez Internet. Przekonujemy się o tym...

więcej

Jak dobrze zaplanować inwestycję hotelową

Dokładne zaplanowane kosztów inwestycji hotelowej jest niezmiernie ważne z uwagi na późniejszą amortyzację, spłatę zaciągniętego kredytu, jak i...

więcej

Hotele pięciogwiazdkowe i all-inclusive coraz popularniejsze wśród Polaków

Rosną wymagania Polaków w odniesieniu do zagranicznych wyjazdów wakacyjnych. Coraz chętniej wybieramy hotele pięciogwiazdkowe oraz opcję...

więcej

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×