![](/typo3conf/ext/local/Resources/Public/img/blank-img.png)
![](/fileadmin/_processed_/0/e/csm_main-1_bd670f948a.jpg)
Rozmaitości
Czy w przyszłości wyszukiwarki przechytrzą marketerów?
Wielu marketerów zadaje sobie pytanie: czy słowa kluczowe mają jeszcze znaczenie? Trudno znaleźć na nie jednoznaczną odpowiedź. Słowa kluczowe liczą...
Turystyka staje się największym elementem gospodarki w województwie pomorskim
Około 8 milionów turystów odwiedziło województwo pomorskie w ubiegłym roku – wynika z szacunkowych danych. Najważniejsze jednak, że w regionie skupiło...
Toruń Convention Bureau rozpoczyna działalność
Z przyjemnością informujemy, że na polskiej mapie regionalnych Convention Bureau po kilkuletniej przerwie pojawiło się miasto Toruń.
Masz świetny katalog, aplikację lub stronę www? Zgłoś je do konkursu Róża Kolumba 2016!
Zapraszamy biura podróży do udziału w konkursie Róża Kolumba na najlepsze produkty komunikacji marketingowej. Jeśli masz dobry produkt promujący...
Poznaj laureatów konkursu Tech.Travel Award 2015
Podczas targów TT Warsaw, został rozstrzygnięty konkurs Tech.Travel Award 2015 organizowany przez Polską Organizację Turystyczną i MT Targi Polska SA.
Poznań z nową kartą turystyczną
Zniżki do muzeów, restauracji i obiektów sportowych, a także np. gabinetów odnowy biologicznej zapewnia nowa wersja Poznańskiej Karty Turystycznej.
Rynek Singli
1/4 wszystkich wyjeżdżających na urlop Polaków to single. W przeciwieństwie do turystów z dziećmi single nastawieni są głównie na zwiedzanie i zabawę.
Które firmy turystyczne lubią internauci?
Biura podróży Aida i TUI są najbardziej aktywne w mediach społecznościowych, a pod względem liczby fanów wyprzedają swoich konkurentów o kilka...
NIK: Turystyka dzieci i młodzieży coraz bardziej dzika
NIK potwierdza, to co od lat mówi branża turystyczna - rośnie szara strefa w turystyce dziecięcej i młodzieżowej. Coraz więcej kolonii i obozów nie...