![](/typo3conf/ext/local/Resources/Public/img/blank-img.png)
![](/fileadmin/_processed_/0/e/csm_main-1_bd670f948a.jpg)
Źródła wsparcia rozwoju firmy
Jak zbudować dobrą markę na Instagramie
Każdego dnia z z Instagrama korzystają miliony osób. W tym Twoi potencjalni klienci.
Przydatne narzędzia pomocne w działaniach marketingowych
Blog eholiday.pl, zaproponował kilka aplikacji internetowych, które mogą okazać się pomocne w prowadzeniu działań marketingowych.
Facebook w kilku krokach
Czy warto prowadzić profil firmy turystycznej na Facebooku, a jeśli tak to jak to zrobić?
Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki - małe i standardowe granty
Departament Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki wraz z Departamentem Polityki Europejskiej Ministerstwa Spraw Zagranicznych przypomina, że można...
Ogródek - ważny element restauracji
Podnosi atrakcyjność lokalu i w sezonie dodatkowo przyciąga klientów. Ogródki są swoistą wizytówką, reklamą, dlatego też należy odpowiednio zadbać o...
Najczęstsze błędy w nawigacji stron firmowych
Dobrze zbudowana strona firmowa to przede wszystkim taka, na której łatwo i w intuicyjny sposób można znaleźć potrzebne informacje. Strona musi...
Facebook vs. YouTube, czyli pojedynek na ruchome obrazki
W lutym YouTube świętowało dekadę istnienia, w czasie której zdominowało oglądanie wideo w Internecie na całym świecie, kreując przy okazji tysiące...
Strony mobilne czy responsywne, o co w tym chodzi?
Rozwój technologii mobilnych spowodował, że optymalizacja stron internetowych pod ich kątem stała się koniecznością. Poznaj różnice pomiędzy stroną...
Nocleg ze śniadaniem – jak opodatkować dietę pracownika z tytułu podróży służbowe
Pracownicy zatrudniani przez hotelarzy nierzadko odbywają podróże służbowe – jako uczestniczy konferencji, targów, szkoleń, czy w ramach obowiązków...