Źródła wsparcia rozwoju firmy

Facebook w kilku krokach

Czy warto prowadzić profil firmy turystycznej na Facebooku, a jeśli tak to jak to zrobić?

więcej

Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki - małe i standardowe granty

Departament Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki wraz z Departamentem Polityki Europejskiej Ministerstwa Spraw Zagranicznych przypomina, że można...

więcej

Ogródek - ważny element restauracji

Podnosi atrakcyjność lokalu i w sezonie dodatkowo przyciąga klientów. Ogródki są swoistą wizytówką, reklamą, dlatego też należy odpowiednio zadbać o...

więcej

Najczęstsze błędy w nawigacji stron firmowych

Dobrze zbudowana strona firmowa to przede wszystkim taka, na której łatwo i w intuicyjny sposób można znaleźć potrzebne informacje. Strona musi...

więcej

Facebook vs. YouTube, czyli pojedynek na ruchome obrazki

W lutym YouTube świętowało dekadę istnienia, w czasie której zdominowało oglądanie wideo w Internecie na całym świecie, kreując przy okazji tysiące...

więcej

Strony mobilne czy responsywne, o co w tym chodzi?

Rozwój technologii mobilnych spowodował, że optymalizacja stron internetowych pod ich kątem stała się koniecznością. Poznaj różnice pomiędzy stroną...

więcej

Nocleg ze śniadaniem – jak opodatkować dietę pracownika z tytułu podróży służbowe

Pracownicy zatrudniani przez hotelarzy nierzadko odbywają podróże służbowe – jako uczestniczy konferencji, targów, szkoleń, czy w ramach obowiązków...

więcej

meeting.pl pomoże zorganizować spotkanie

Internetowa porównywarka ofert obiektów konferencyjno-eventowych meeting.pl to narzędzie, dzięki któremu możliwe jest szybkie przeprowadzenie...

więcej

Witryna restauracji musi przyciągać klientów

Wielu restauratorów miewa problem z odpowiednim szyldem dla swojego lokalu. Nie dość, że taki elementów musi przyciągać klientów to oprócz tego musi...

więcej

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×