Źródła wsparcia rozwoju firmy

Trzy sposoby na promocję lokalu na Facebooku

Media społecznościowe ułatwiły dotarcie do szerszego grona odbiorców. Każdy może samodzielnie założyć fanpage i publikować na nim informacje o swoim...

więcej

95% restauratorów nie ma o tym pojęcia

Czy wiesz ile osób odwiedziło w minionym tygodniu stronę internetową Twojej restauracji? Jeżeli tak – gratulujemy, należysz do 5 proc. restauratorów...

więcej

Ogródek w lokalu gastronomicznym

Ogródki gastronomiczne to świetny sposób na urozmaicenie oferty, a tym samym przyciągnięcie klientów do swojego lokalu. Coraz więcej właścicieli...

więcej

WiFi - trzy powody, dla których warto je udostępniać

Instalacja sieci WiFi w restauracjach, kawiarniach i hotelach stała się koniecznością. Obok szerokiej oferty menu, ciekawego wystroju i miłej obsługi,...

więcej

3 cechy profesjonalnej strony www dla restauracji

Dobrze zaprojektowana strona internetowa restauracji przyciąga klientów i zwiększa sprzedaż. I nie chodzi tu tylko o estetykę. To, co ją wyróżnia to...

więcej

Szczypta uprzejmości, czyli obsługa klienta restauracji

„Uprzejmość jest jak powietrze w oponach, nic nie kosztuje, ale sprawia, że jazda jest przyjemniejsza” - Miguel Cruzatta. Te słowa to kwintesencja...

więcej

Turystyka w internecie: jak pozyskiwać nowych klientów?

Prowadząc kampanie reklamowe i inwestując w nie mniejszy lub większy budżet, z pewnością każdemu zależy, aby robić to jak najbardziej efektywnie....

więcej

Jak chronić hotel przed pożarem

Z przepisów wynika, że każdy budynek, w którym stale mogą przebywać ludzie, powinien być projektowany zgodnie z wymaganiami dotyczącymi...

więcej

Rzetelny i uczciwy jak agent turystyczny

Będziesz postępował etycznie, będziesz wspierał swoją organizację i nie będziesz dawał niedozwolonych rabatów – to niektóre z zasad wpisanych do...

więcej

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×