Źródła wsparcia rozwoju firmy

Witryna restauracji musi przyciągać klientów

Wielu restauratorów miewa problem z odpowiednim szyldem dla swojego lokalu. Nie dość, że taki elementów musi przyciągać klientów to oprócz tego musi...

więcej

Lokalizacja w gastronomii to podstawa

W Polsce obserwujemy stale rosnącą popularność restauracji i kawiarni. To zainteresowanie wpływa na poszerzanie się rynku gastronomicznego zarówno pod...

więcej

10 pomysłów na pozyskanie linku do Twojej strony

Wartościowy i unikalny kontent, architektura strony oraz linki są to czynniki, które mają wpływ na SEO, a co za tym idzie – wpływają na pozycję strony...

więcej

Co kelner powinien wiedzieć o swoim fachu?

W społeczeństwie funkcjonuje krzywdzący stereotyp kelnera jako osoby, której jedynym zadaniem jest przenoszenie talerza z punktu A do punktu B i z...

więcej

Narzędzia do wsparcia sprzedaży internetowej w hotelu

Jeśli zechcemy poszukać noclegu i w wyszukiwarce wpiszemy popularną frazę typu „hotel łódź” lub bardziej opisowe określenie (np. „tani nocleg...

więcej

Dlaczego warto zainwestować w marketing treści?

Publikując wysokiej jakości treści w internecie, docieramy do potencjalnych klientów i użytkowników, którzy mogą być zainteresowani naszą ofertą. Ale...

więcej

Przystosowanie hoteli do potrzeb gości niepełnosprawnych

Obowiązek przystosowania hoteli jako obiektów ogólnodostępnych (budynków zbiorowego zamieszkania i użyteczności publicznej) wynika z przepisów prawa...

więcej

W czym może pomóc WiFi w restauracji?

Udostępnianie sieci WiFi w lokalu niesie za sobą kilka problemów. Co jeśli podpięty do sieci anonimowy użytkownik będzie chciał pobrać nielegalne...

więcej

Dobry pracownik na wagę złota

Jednym z najważniejszych zasobów jakimi dysponuje firma działająca w gospodarce rynkowej jest personel, a inaczej mówiąc kapitał ludzki. Dobra firma...

więcej

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×