3 sposoby na walkę z negatywnymi opiniami w Internecie
Według badań satysfakcji klientów jeden niezadowolony konsument przekazuje swoją opinię 9 osobom, natomiast zadowolony klient opowie o nas pozytywnie...
Media społecznościowe ułatwiły dotarcie do szerszego grona odbiorców. Każdy może samodzielnie założyć fanpage i publikować na nim informacje o swoim...
Czy wiesz ile osób odwiedziło w minionym tygodniu stronę internetową Twojej restauracji? Jeżeli tak – gratulujemy, należysz do 5 proc. restauratorów...
WiFi - trzy powody, dla których warto je udostępniać
Instalacja sieci WiFi w restauracjach, kawiarniach i hotelach stała się koniecznością. Obok szerokiej oferty menu, ciekawego wystroju i miłej obsługi,...
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności