

Google Marketing w turystyce
Hasło, a raczej nazwa, Google najczęściej kojarzy się biurom podróży i hotelarzom z wyszukiwarką.
I prawidłowo – należy jadnak pamiętać, że już od dawna, a nawet bardzo dawna, Google oferuje cały szereg różnych narzędzi i usług. Z pozoru wydaje się, że nie mają one wiele wspólnego z turystyką, ale wcale tak nie jest.
Promocja turystyki w Google. Niedawno pojawiła się w sieci świetna infografika, która ilustruje obecność Google w procesie myślenia i realizacji podróży, wycieczki czy zakupu usług hotelowych. Jak widać na poniższym obrazku, potencjalny gość hotelowy, klient biura podróży, czy zwykły turysta ma kontakt z narzędziami, usługami i rozwiązaniami Google niemal na każdym kroku planowania, realizacji, także po zakończeniu podróży.
Poniższą grafiką zatytułowałem Google Marketing w turystyce, być może jest to jedno z pierwszych określeń tego typu, na ogólne działania globalnego giganta internetowego. Omawiana grafika jest także czytelną i jedyną odpowiedzią na pytania branży turystycznej o słuszności prowadzenia działań promocyjnych w internecie.
Źródło: Turystyka w Internecie, data dostępu 10.09.2012