Jak zainteresować potencjalnych gości? Content marketing w praktyce.

Badania wykazują, że przystępując do planowania urlopu turyści z reguły nie wiedzą dokąd pojadą. Warto wykorzystać ich niezdecydowanie i spróbować zainteresować swoją ofertą. Portal nocowanie.pl, podpowiada, jakie działania content marketingowe należy podjąć.

Zamieszczenie ogłoszenia w portalach noclegowych jest jednym z lepszych sposobów na to, by dotrzeć do turysty. Turyści szukają między innymi inspiracji oraz oczywiście noclegów – to wszystko można zaoferować potencjalnym gościom, wystarczy ich zachęcić. W jaki sposób? Pracując nad „zawartością”, czyli contentem, swojego ogłoszenia.

Jak powinna wyglądać dobrze napisana oferta twojego obiektu noclegowego:

Konkretnie i przejrzyście – to słowa klucze, którymi warto się kierować podczas przygotowywania opisu obiektu. Internauci nie lubią czytać długich tekstów. Należy  nie przesadzać z kwiecistymi wypowiedziami oraz używać prostego języka i powszechnie znanych słów, które nie wymagają zaglądania do słowników.

Zaoferuj historię. Postaraj się, by czytając twoją ofertę, turysta widział się właśnie u ciebie. Napisz, co wyróżnia cię spośród innych miejsc w okolicy, jak wygląda sąsiedztwo czy też w jaki sposób można u ciebie spędzać wolny czas.

Przeczytaj cały artykuł

Zobacz, jak stworzyć dobry opis swojego obiektu noclegowego, wejdź:

8 wskazówek jak napisać dobrą ofertę obiektu noclegowego cz. 1

8 wskazówek jak napisać dobrą ofertę obiektu noclegowego cz. 2

Źródło: nocowanie.pl, data dostępu: 03.07.2019

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×