![](/typo3conf/ext/local/Resources/Public/img/blank-img.png)
![](/fileadmin/_processed_/0/e/csm_main-1_bd670f948a.jpg)
Podsumowanie Kampanii "alePolska"
W zeszłym tygodniu zakończyła się, realizowana przez Polską Organizację Turystyczną, kampania informacyjno-promocyjna pn. „alePOLSKA”.
Podsumiwanie Kampanii „alePOLSKA”
Planowano osiągnięcie minimum 50 tysięcy wyświetleń (co stanowiło kluczowy wskaźnik efektywności) – osiągnęto ponad 75000 wyświetleń filmów o certyfikowanych w 2015 r. najlepszych produktach turystycznych. Dodatkowo, działania wspierające (na bieżąco optymalizowane) przyniosły bardzo dobre efekty – o czym dowiedzą się Państwo z raportu.
Zakończone działania, znacząco wpłyną na znajomość marki Certyfikatu POT.
Filmy wykorzystywane na potrzeby kampanii są na poniższym kanale YOUTUBE https://www.youtube.com/playlist?list=PLHcy3JJH3zLkcSXrizmHjlFFSe9JzXCuM