Polacy otwarci na nowości - jeszcze większe zainteresowanie usługami spa

Po raz pierwszy w czołówce najbardziej oczekiwanych prezentów gwiazdkowych znalazły się zabiegi upiększające. Tak wynika z badań zachowań konsumenckich związanych ze świętami przeprowadzonych przez firmę konsultingową Deloitte.

Dla branży spa & wellness to bardzo dobra informacja, tym bardziej, że jak wykazują badania Deloitte, Polacy pragną przeznaczyć w tym roku o 13 proc. więcej środków na organizację świąt niż w ubiegłym roku i po raz pierwszy większa część kwoty wydawanej w święta przypadnie na prezenty, a nie jak do tej pory na żywność.

- Rzeczywiście, obserwujemy coraz większe zainteresowanie voucherami na zabiegi i kuponami upominkowymi. Liczba sprzedawanych w ten sposób zabiegów w naszym spa wzrasta z roku na rok - twierdzi Katarzyna Romowicz, specjalista ds. sprzedaży internetowej w Hotelu Mercure Racławice Dosłońce Conference & Spa. - Oczywiście największe zainteresowanie masażami, zabiegami na twarz i ciało jest w grudniu, ale doskonale sprzedają się również przy okazji innych świąt - coraz częściej na Dzień Babci, Walentynki czy Dzień Matki - dodaje.

W badaniu Deloitte respondenci wskazują również na kupony upominkowe. Coraz więcej sklepów posiada je w swojej ofercie. Atrakcyjność bonów upominkowych czy to tych na zabiegi upiększające czy inne usługi lub towary jest ogromna, zwłaszcza dla osoby przyjmującej upominek. Przede wszystkim obdarowywana osoba sama może zdecydować na co przeznaczy przekazaną w formie vouchera kwotę. Kupi usługę lub towar, który sprawi jej największą przyjemność, a w najgorszym przypadku odda go innej osobie.

Przeczytaj cały artykuł

Źródło: horecanet.pl, data dostępu: 01.12.2014

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×