Ruszyła kampania edukacyjna „Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko”

Hotel Przyjazny Rodzinie przygotował pierwszą w Polsce kampanię edukacyjną, która ma na celu zwrócenie uwagi na „trudne” zachowania dzieci w hotelach.

Kampania „Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko” jest skierowana do rodziców z dziećmi w różnym wieku, którzy odwiedzają hotele z certyfikatami Hotel Przyjazny Rodzinie.

W temat odpowiedniego zachowania w obiektach wprowadzą rodziców krótkie animacje przygotowane w ramach kampanii „Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko”.

Dodatkowo wskazówki i porady na temat tego, jak  zachowywać się w hotelu, żeby nie przeszkadzać innym gościom i mieć tylko najlepsze wspomnienia z pobytu będą także publikowane na profilu kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie na Facebooku.

Więcej na: http://www.rodzinawhotelu.pl/6-Wydarzenia-36-Aktualnosci-news-Ruszyla_kampania_edukacyjna_Kulturalny_rodzic__kulturalne_dziecko-88.html

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
×